loading...

Ref

mmm

nedjelja, 23. travnja 2017.

ISPOVEST: Živim sa grižom savesti prema svojoj ženi…





Živim sa grižom savesti prema svojoj ženi. Dok smo bili u vezi varao sam je sa jednom devojkom čak sam ih stavljao i za isti sto i govorio njoj da je to moja priljateljica. Bilo me je sramota da je predstavljam jer sam imao puno više para od nje nisam je izvodio u grad nego sam stalno bio kući sa njom. Ona je prelepa i prezgodna vesela ali me je nerviralo to što je sa sela. Ona je našla dobar posao preselila se u grad kupila kola placala stan i da nije nje koja je uvek trcala kad mi je bilo teško ko zna šta vi bilo od mene. Saznala je za sve. Boli me svaki deo tela što sam povredio osobu koja me je iskreno volela koja nosi mog sina . Žao mi je najlepša moja.



Nema komentara:

Objavi komentar