loading...

Ref

mmm

petak, 21. travnja 2017.

ISPOVEST: Prevario sam ženu sa mladom studenticom, inače sam profesor na fakultetu i …





Prevario sam ženu sa mladom studenticom, inače sam profesor na fakultetu i jednostavno desilo se. Neću da lažem, nije samo jedanput, već je naša romansa trajala duže vremena. Ne znam kako, ali je ona ostala trudna i sve to je moja žena saznala. Međutim nekako sam je ubedio da je to sve obišna izmišljotina i da devojka nije normalna i da me već mesecima spopada. Na sreću poverovala mi je kada sam joj rekao da me ucenjivala da ce reći, tj slagati da je beba moja ako ne prevarim ženu. Nekako sam se izvukao, ali tu mojim problemima nije bio kraj. Studenticu sam naterao da abortira tako što sam joj zapretio da nikada neće završiti fakultet ukoliko to kopile ne odstrani. Valjda sam rođen pod sretnom zvezdom, Božiji miljenik ii šta već, jer da je odlučila da rodi moji dani na fakultetu bi bili završeni, kao i karijera profesora, odnosno moj celi život bi bio srušen, na sreću glupačica se uplašila i rešila me velikih problema.



Nema komentara:

Objavi komentar