loading...

Ref

mmm

četvrtak, 20. travnja 2017.

ISPOVEST: Vjenčala sam se iskljčivo zbog iz koristi sa svojih 18 za čovjeka koji je duplo stariji, ali čovjeka koje mnogo bogat…





Vjenčala sam se iskljčivo zbog iz koristi sa svojih 18 za čovjeka koji je duplo stariji, ali čovjeka koje mnogo bogat. Zadovoljstvo je bilo obostrano, on je imao mene, mladu lijepu, zgdnu, a ja sam konačno imala novac koji nikada u životu nisam imala. Idealan brak, zar ne? Lijepa sam i zgodna, ali kako imam i novac za odjeću izgledam kao prava svjetska starleta, tako da kako sam se udala broj udvarača i muškaraca koji bi me željeli povaliti se drastično povećao. Godinama sam trpila, nisam željela ući u neku avanturu, nisam željela rizikovati milijone koje moj muž ima, i ako sam gorila od želje da me neko onako baš muški rasturi, da me uništi da 10 dana ne mogu sjesti na guzu, jer moj muž i nije tako spreman i sposoban. Prošle godine se u naš komšiluk doselila jedna samohrana majka sa sinom, sa kojom sam se počela družiti. Sin joj ima 20 godina i mentalno je, kako da kažem, poremećen i kada god budem kod njih gleda me onako čudnim pogledom.



Prošle sedmice sam išla kod njih onako slobodnije obučena i on se toliko napalio da mu se na trenerci ocrtavala batina i po mojoj procjeni sigurno ima preko 20 cm, a o debljini ne smijem ni da mislim. U trenutku mi je sinula ideja da bi upravo on mogao biti taj, osoba koja će mi ispuniti snove, koja će me zadovoljiti kao niko prije. Čitala sam da osobe poput njega generalno imaju velike spolne organe i da su baš izdržljivi i da mogu dugo… Sada samo trebam naći način kako sve to iskombinovati, jer sada mi muž i nije mnogo bitan, davno je ušao u šezdesete godine i sigurna sam da me neće ostaviti i ako čuje za moju avanturu, a i ako me ostavi, dobro sam se obezbijedila da mogu lijepo živjeti. SAMO ŽELIM DA 10 DANA NA GUZU NE MOGU SJESTI!!!!

1 komentar: