loading...

Ref

mmm

nedjelja, 30. travnja 2017.

ISPOVEST: Imam problem i svaki savet je dobro došao. Udala sam se nevina sa 21 godinu i nikad ranije nisam bila intimna, nevina sam ušla u brak…





Imam problem i svaki savet je dobro došao. Udala sam se nevina sa 21 godinu i nikad ranije nisam bila intimna, nevina sam ušla u brak. Za prvu bračnu noć kada smo se skinuli, onda sam sam shvatila da sam se udala za zvera, moj muž ima alatku 20cm, bila sam uplašena kada sam trebala da ga primim, bila sam stegnuta i uplašena kada je trebao da ga gurne nije mogao da udje… gurao je, ali bezuspešno… trajalo je minutima,pokušavao lizanjem da me ovlaži kako bi teklo lagano, ali od straha nisam mogla da se opsutim… noć smo proveli pokušavajući da ga ubacimo i suprugu je počeo da se mlitavi ponos i već kada je postao mekši i manji igrom slučaja uspeli smo da ga zavučemo ali ni to nije išlo kako treba… ispadao je iz rupe, izlazio van… Suprug me teši i govori kako će “doći sve na svoje mesto”, ali je sigurno nezadovoljan i sigurno me smatra nesposobnom. Bože pomozi…



Nema komentara:

Objavi komentar