loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 24. travnja 2017.

ISPOVEST: Moj ljubavnik poseduje Božiji dar





Moj muž je 10 godina stariji od mene i ima preko 100 kg. Blago rečeno u krevetu je NULA, ali zato imam ljubavnika koji je verovali ili ne godinu dana stariji od mog muža, ali me “ubija od one stvari”. Istina ima i Božiji dar, PREKO 20 CM.
Nisam neka prostakuša i kada sam se udala za muža bila sam nevina. Što se mene tiče, bez obzira na sve zadovoljena sam na sve načine. Svi lepo, svima dobro. Neki dan mi je ljubavnik došao na posao, pocepao me kao nikada,mislila sam da će stol ispod nas da se rasadne. Kada je stavio u mene svoj veliki, tvrdi “Božiji dar”, samo što se nisam onesvestila. Došla sam kući, još zajapurena od akcije sa mojim bajom, kada me je muž upitao: “Šta ti je to?” Imala sam belu fleku na kragni, obzirom da me poprskao po licu. Hladan znoj me oblio i rekla sam mu da sam jela sladoled, lepo vreme i povuklo me… A on mi tada reče: Nemoj bre tako uflekana na ulicu, a i hladno je još, navući ćeš na grlo prehladu… Reklo bi se GLUP ČOVJEK, ali toliko mi veruje da ono što je očigledno njemu nije sumnjivo. Šta ćeš, poštovanje i poverenje treba zaslužiti 🙂



Nema komentara:

Objavi komentar