loading...

Ref

mmm

petak, 28. travnja 2017.

ISPOVEST: Roditelji su mi se razvodili. Mama je prevarila tatu…





Roditelji su mi se razvodili. Mama je prevarila tatu. Ja sam sve to loše psihički podnosila i završila na wma zbog cele kutije bromazepama. Oporavila sam se od toga, ali sam počela da se drogiram. Nisu bile teške droge,ali opet je u pitanju droga. Ispred mame sam duvala travu, nije je bilo briga. Sebe sam sve više uništavala dok nisam počela da se dopisujem sa jednim dečkom iz Knjaževca. Prijalo mi je dopisivanje sa njim. Otišla sam i videla se sa njim, i ako sam ja iz Pančeva. Izvukao me je iz lošeg društva, zanemarila sam drogu. Evo već smo godinu i dva meseca u vezi. Ne viđamo se često, ali funkcionišemo tako. Bio je tu za mene kada niko nije. Dogovorili smo se čim odsluži vojsku uzećemo stan i živeti zajedno. Hvala za sve. Volim te! S



Nema komentara:

Objavi komentar