loading...

Ref

mmm

utorak, 25. travnja 2017.

ISPOVEST: Bila sam na žurci i malo više počela da pijem…





Bila sam na žurci i malo više počela da pijem. Drugarica mi je dva puta rekla da prestanem, da ostavim, da ću se napiti.. Nisam je slušala i kada sam opet posrnula za čašom, ona je došla i udarila mi takav šamar da sam doslovno ispustila čašu i prevrnula se na jednu stranu, onda me izvela iz tog kafića, izgrdila.. Ja sam bila trezna, do duše malo sam se lelujala i rekla sam da hoću da se vratim unutra, da mi je super, da sam trezna na šta sam dobila još jedan šamar i odvela me je pravo kući. Kući sam došla, plakala, rekla da sam ljuta.. Sutradan sam je zvala da joj se zahvalim. Ko zna koliko bi se napila da nje nije bilo. I kad malo razmislim, najlepše je imati ovakvu drugaricu, koja ume i da bije ahahahaha. 🙂 Pravi prijatelj.Želim ženu starog kova. Ženu sa čeličnim živcima i koja je spremna sve učiniti što muškarac od nje traži. Ali ja prema njoj ne bih bio kao muškarac starog kova, ne bih je tretirao loše, već bih je držao kao malo vode na dlanu, bio bih muž kakvog zaslužuje i bili bi ravnopravni.



Nema komentara:

Objavi komentar