loading...

Ref

mmm

petak, 28. travnja 2017.

ISPOVEST: Već godinu dana kre*em, a bogami i “krečim” moju prvu komšinicu….





Već godinu dana kre*em, a bogami i “krečim” moju prvu komšinicu, suprugu mog radnika i najboljeg druga. Vjerujte bolje nemože. Dugo sam pokušavao jer kona je neviđeni KOMAD i toliko sam je želio da sam na kraju bio malo i okrutan. Inače ona i njen muž su prilično siromašni i godinama njen muž radi kod mene. Nakon što me je bezbroj puta odbila, prije godinu dana sam dok je bila sama kod kuće otišao kod nje i zaprijetio joj da ukoliko mi ne bude davala svoje “mimice” da ću otpustiti njenog muža, plus ću da ga optužim da mi je uništio traktor koji vrijedi preko 30.000 eura. Znate šta je uradila? Zaplakala, raspremila se i pala na koljena… Dolaz da je u principu jedva čekala da zaprijetim. Od tada pa skoro svaki dan da je otresem barem jedanput i vjerujte možda zvučim kao loša osoba, ali stvarno nisam i više novca joj dajem nego njenom mužu koji radi od jutra do mraka.



Nema komentara:

Objavi komentar