loading...

Ref

mmm

petak, 21. travnja 2017.

ISPOVEST: Neku vecer, izlazimo van i oko 2 ujutro ušetava u klub grupa cura od 16-17 godina…





Neku vecer, izlazimo van i oko 2 ujutro ušetava u klub grupa cura od 16-17 godina. Svaka u minjaku, sise na izvolte sa stiklama od bar 15 cm. Mlataraju onim štrkljastim rukicama, hvataju ravnotežu, samo što ne polete pokusavajući hodati u štiklama.I upada tako jedna od njih do mene i pita želim li joj platiti piće. Rekoh možeš dobiti sokić, alkohol ti neću kupiti, jedva hodaš koliko si pijana. A mala meni na to. Šteta, mogla sam ti tako dobro pop*šiti u wc-u. Ja imam 39 godina. Sad me zanima, kako djeca postanu tako glupa? Kaže mi frend da je tako uvijek kad izađu. Jos sam u šoku jer ne izlazim često i kući imam curicu od 8 godina. I pitam se kako spriječiti da i ona ne postane takva?



Nema komentara:

Objavi komentar