loading...

Ref

mmm

nedjelja, 30. travnja 2017.

ISPOVEST: Pre mesec dana moja najbolja prijateljica se udala i to za momka koji mi se godinama sviđao, ali on je završio sa mojom prijateljicom iako sam realno duplo bolja riba od nje…





Pre mesec dana moja najbolja prijateljica se udala i to za momka koji mi se godinama sviđao, ali on je završio sa mojom prijateljicom iako sam realno duplo bolja riba od nje. Par dana nakon što se udala otišla sam kod njih na veselje, pomagala sam joj u pravljenju nekih kolača i tako to… nakon što sam trebala krenuti kući ona je insistirala da me kući odveze njen muž pošto je bilo jako hladno -15 a bila je i noć pa da ne trošim vreme na traženje taksija. Bilo mi je glupo prihvatiti takvu ponudu ali pošto je i njen muž rekao da mu to ne predstavlja problem pristala sam. Dok smo se vozili počela sam u svojoj ludoj glavi razmišljati kako bi bila sretna da je mene odabrao i da je mene venčao. Kada smo stigli ispred moje kuće, usledio je šok za mene….on je krenuo da me ljubi po vratu i šapuće da me želi, noćima sam mislila o njemu i čekala taj trenutak kada će biti moj, ali sada kada se to desilo malo me bilo sramota. Međutim ubrzo je krv uzavrla, te sam zaboravila i gde sam i sa kim… oborio je moje sedište i doživela sam nešto što ću pamtiti ceo život. NAJBOLJA EBAČINA U MOME ŽIVOTU… uh doživela sam 2 orgazma, kao da sam se spojila na visoki napon. Obzirom da je žurio kući nismo imali priliku da razgovaramo, kasnije smo se čuli i priznao mi je da se oduvek više palio na mene nego na sada već svoju suprugu i da je sa njom počeo izlaziti samo da bi se meni približio, a kasnije je sve otišlo u pogrešnom pravcu. Ludak kaže toliko mu dobro sa mnom (već smo se skoro svakodnevno počeli viđati) da želi da se razvede od moje prijateljice i da mene venča… nije normalan



Nema komentara:

Objavi komentar