loading...

Ref

mmm

petak, 28. travnja 2017.

ISPOVEST: Sinoć sam pretukao moju vjerenicu i vjerujte da su mi osjećanja totalno pomiješana…





Sinoć sam pretukao moju vjerenicu i vjerujte da su mi osjećanja totalno pomiješana. Zaslužila jeste, ali ne znam da li sam pretjerao. Naime, došla je kod mene u stan da se malo ZABAVIMO i tako dok sam je “obrađivao”, lizao joj njenu usku “macu” iznenada sam osjeti vreli val  koji se razlio po mojim ustima, mom licu. Par sekundi nisam znao šta me je snašlo, a kada sam bolje pogledao vidijo sam obilje krvi. Dobila je menstruaciju svatio sam i vjerujte mnogo gadan osjećaj, ali onda sam je vidijo kako se gromoglasno smije i shvatijo sam da joj je to svjesno uradila i da je znala da će dobiti menstruaciju i da je zbog toga insistirala da je ližem. Žargonski rečeno SPUSTILA MI SE ROLETNA NA OČI i jednostavno sam počeo nekontrolisano da udaram po njenom tijelu. Kada sam došao sebi shvatijo sam da sam možda malo pretjerao, ali činjenica da mi se nakon svega, iako u modricama izvinula i priznala grešku mi donekle govori da sam bijo u pravu. Samo me interesuje, ako neko od iskusnijih žena može da mi pomogne… da li je moguće kontrolisati tu menstruaciju i da li je mogla svjesno da me “zalije” tom užasno odvratnom tečnošću, jer imam 17 godina i nekako mi je sve to nejasno.



1 komentar:

  1. Ti si veliki KRETEN shto je zena kriva za to.tamo se stavlja drugo a ne usta ili jezik.IDIOT KRETEN.Mushkarac nije taj shto bije zena nego taj shto je miluje.

    OdgovoriIzbriši