loading...

Ref

mmm

nedjelja, 23. travnja 2017.

ISPOVEST: Bila sam sa momkom koji ima spolni organ o kakvom sve djevojke sanjaju, DUŽINA, DEBLJINA, “GLAVA”…





Bila sam sa momkom koji ima spolni organ o kakvom sve djevojke sanjaju, DUŽINA, DEBLJINA, “GLAVA”, ma oči da ti stanu kad ga pogledaš, a ispadnu kada ga primiš u sebe. Vjerujte da me je posle odnosa sa njim 2 dana bolilo sve, “ona”, stomak, leđa, ma sve… Nakon toga više se jednostavno nisam usuđivala primiti ga i odlučila sam da raskinem sa njim. Ali posljedice njegove veličine su trajno ostale, moja vagna je ostala tolika da je komotno ulazila flašica od pola litra i čak nakon mjesec dana ona se ništa ne sužava. Sada kada imam odnose sa normalnim veličinama ja ih bukvalno ne osjećam. Ne znam kako da popravim cijelu situaciju…



Nakon što sam se porodila ugojila sam se 10-15 kg, a muz me je psihicki unistavao zbog toga… Koliko god se trudila da smršavim nisam mogla. 3 godine nije hteo da me takne jer sam mu bila gadna, pogotovo moj stomak, koji je pored toga što je ostao veliki, bio sav izrezan obzirom da sam se porodila carskim rezom :(. Dugo sam bila tužna, utučena, a onda mi je puko, nasla sam sebi ljubavnika kome sam prelepa i koji me podrzava da izlecim ovu uzasnu bolest. Uskoro se i razvodim a ta svinja ce ostati da trune sama, pa nek trazi sebi manekenku. Jedino mi je žao kćerkice koja će rasti bez oca, ali kada bolje razmislim, KAKAV MUŽ TAKAV I OTAC… vjerovatno neće mnogo izgubiti.

Nako 5-6 godina braka moj muž je sve manje pažnje posvećivao meni, i ljubav smo vodili jednom ili dva puta mjesečno, što je za svaku ženu grozno, pogotovo ako ima 28 godina. Kako bih mu ostala vjerna, kupila sam sebi mnoštvo pomagala i počela da se samozadovoljavam kada god mi se javi potreba. To sam radila krišom da ne povrijedim njegovu muškost. Jedne večeri uhvatio me usred akcije. Bila sam u krevetu i ispod pokrivača sam koristila svoj vibrator, a pretpostavila sam da je zaspao na kauču, kao što je to obično činio, tako da ga definitivno nisam očekivala. Bila sam gotovo na vrhuncu…i on je u tom trenutku ušao. Čim je shvatio što se događa, postalo je nevjerojatno neugodno. Kao kad mama uhvati svog tinejdžera da to radi, otprilike tako neugodno. Što me zapravo iznenadilo jer, nije da nikad prije jedno drugoga nismo vidjeli bez odjeće, ili se… Ali umjesto da se uzbudi (kao što su mi govorili da dečki inače čine), izgledao je prilično povrijeđeno i šokirano, što se ubrzo pretvorilo u bijes te u svađu oko toga kako mi on nije dovoljan.U tom bijesu je pokupio svoje stvari i otišao,NAPUSTIO ME NAKON 8 GODINA BRAKA I TO SAMO ZATO JER SAM SE SAMOZADOVOLJAVALA. Mislila sam da će da se vrati, ali uzalud već 3 mjeseca me nije ni pozvao. Od prijateljice sam čula da planira da se od mene razvede sudski. BOŽE KOJI GRIJEH SAM POČINILA DA MI OVO RADI .(

Nema komentara:

Objavi komentar