loading...

Ref

mmm

petak, 28. travnja 2017.

ISPOVEST: Od svoje 16 godine sam zarađivala tako što sam bila sa raznim muškarcima, kako da kažem, prodavala sam se i prilično sam dobro zarađivala…





Od svoje 16 godine sam zarađivala tako što sam bila sa raznim muškarcima, kako da kažem, prodavala sam se i prilično sam dobro zarađivala. Godinama sam to radila dok se nije pojavio jedan gospodin i nakon što smo imali odnos, ponudio mi da me ženi, ali da nikada ne budem sa drugim. Nije me morao dva puta pitati, pomislila sam kako mi se sreća osmijehnula i kao takva djevojka ipak da ću imati porodicu, muža, djecu… Nije mi smetalo ni što je stariji od mene, tada sam imala 22 godina,a on preko 40, još kada je rekao da živi u Njemačkoj, mojoj sreći nije bilo kraja. Vjenčali smo se i to je za mene bio zadnji dan sreće, i od tada počinje pakao kakav nisam ni sanjala da može da me zadesi. Otišli smo isti dan za Njemačku i kada smo stigli shvatila sam da pored mene ima još 5 žena, ustvari mi mu i nismo bile žene, već robinje. Držao nas je u jednom malom stanu gdje su dolazili muškarci raznih vjera i nacionalnosti, dobro naplaćivAo, a mi od toga nismo apsulutno ništa imale. Nako 5 godina vratio me u Bosnu. Danas imam 33 godine i od život nemam ništa. Dajem se po kafanama starcima za 5, 10 maraka i tako preživljavam. NisaM se nadala ovAkvom životu.



Nema komentara:

Objavi komentar