loading...

Ref

mmm

petak, 21. travnja 2017.

ISPOVEST: Bušio me pe*isom u stomak dok me srdačno pozdravljao…. a onda…





Verio me momak i otišli smo kod njega kući da saopštimo to njegovom ocu i da nazdravimo, ali njegov otac koji je mrtav pijan kao po običaju me u toku grljenja i čestitanja svo vreme ubadao u pupak svojim ku*cem. Bio mu je dignut i to sam osetila na jako neprijatan način. Nisam znala kako to reći mom vereniku pa sam ćutala, ali on me je još 6 puta tako srećno zagrlio u toku večeri i mom momku se to činilo simpatičnim,a ja sam se posle trećeg puta počela paliti na to. To veče sam spavala kod verenika i imala sam vlažne snove i celu noć zamišljala njegovog oca i mene u akciji. Sutradan kada je moj verenik otišao na posao ja sam izašla u tankoj spavaćici bez gaćica i namerno provocirala budućeg svekra kome nije trebalo čak ni da kažem šta želim odmah me opalio kao divlji vepar. Ceo dan sam bila srećna, ne znam hoću li to ponoviti jer me grize savest ali vuče me želja da uradimo to još nekoliko puta.



Nema komentara:

Objavi komentar