loading...

Ref

mmm

nedjelja, 23. travnja 2017.

ISPOVEST: Udala sam se prije skoro godinu dana i od prve bračne noći …





Udala sam se prije skoro godinu dana i od prve bračne noći uporedo spavam i sa mužom i sa njegovim tatom, mojim svekrom. Sve se slučajno desilo za vrijeme svadbe i toliko nam je bilo dobro da jednostavno nismo željeli da prekidamo našu tajnu vezu. Naravno moj muž za to ne zna, inače… Obziromda živimo u istoj kući i nije tako teško održavati tu paralelnu vezu, ali prije 3 mjeseca sam ostala trudna, mnogi će reći super, ali ja ne znam, pojam nemam, čije dijete nosim, dali svekrovo ili muževo :(, mada prije bih rekla da je svekrovo jer češće imam odnose sa njim,nego sa mužem. Juče sam rekla svekru da sam trudna, a on mi je naredio da abortiram jer kako kaže ne bi bilo dobro kada se dijete rodi da on bude otac. SHVATAM GA I DONEKLE JE UPRAVU, jer ko zna šta se može iskomplikovati u vremenu koje dolazi, a kada bi se saznalo da sam rodila dijete sa svekrom, GROZNO… sramota za cijeli život. Opet imam samo 19 godina i bojim se ako abortiram, šta ako se nešto iskomplikuje pa ne budem mogla imati više djece nikada. Stvarno sam u groznoj siuaciji i zbog glupog svekra koji ne želi imati odnose sa zaštitom jer mu “gumica” kvari doživljaj sada ja ispaštam, ni kriva ni dužna. Ali ubuduće ćemo drugačije…



Nema komentara:

Objavi komentar