loading...

Ref

mmm

nedjelja, 23. travnja 2017.

ISPOVEST: Ljetos na bazenima sam primjetila da ima baš dobro popunjene kupaće gaćice i od tada tražim način kako da to DOBIJEM….





Imam 17 godina i sa dečkom imam odnose već duže od godinu dana. On mi je prvi, znači sa njim sam izgubila nevinost. Nije nešto naročito obdaren, kratak, tanak i samo u početku je bilo sve OK, kasnije… kasnije ga nisam ni osjećala, nikakvo zadovoljstvo nisam doživljavala. Unazad 3 mjeseca sanjam da budem sa budem sa najboljim drugom mog momka. Ljetos na bazenima sam primjetila da ima baš dobro popunjene kupaće gaćice i od tada tražim način kako da to DOBIJEM. Prošli vikend sam ga “naganjala” prilično pijanog u klubu u kojem smo bili i to u WC-u. Nije mi bilo bitno gdje,
samo da konačno osjetim to u sebi, ali na moju žalost kada mu se ukrutio nije bio ništa veći nego kada mu je u spuštenom stanju, ne znam zašto. Kod mog momka se poveća za 5 puta… U principu u dignutom stanju skoro pa su isti. Već se počinjem da plašim da sam, da tako kažem bolesna osoba i da za mene nema prave veličine, da niko nema dovoljno velikog. Mlada sam i da li je moguće da i na filmovima to nekako povećavaju da izgleda veće



Nema komentara:

Objavi komentar