loading...

Ref

mmm

četvrtak, 20. travnja 2017.

ISPOVEST: Bože moj! Doživela sam to da me doktorica ginekologije bukvalno izvređala…





Bože moj! Doživela sam to da me doktorica ginekologije bukvalno izvređala i ismeva, jer sam, pobogu sa svojih 33godine došla na ultrazvučni pregled, jer sam u tim godinama nevina…i još mi pri tom napisala da trebam posetiti psihijatra…ja od šoka nisam mogla ni slovo napisati…Fuj!
Imam 30 godina i vlasnik sam firme koja posluje odlicno. Stambeno sam sredjen, kola, vikendicu na Dunavu sa gliserom… Ali sam vec dve godine sam. Toliko i ne izlazim i ne krecem se po gradu. Poslednja veza je trajala godinu dana, i prelepo mi je bilo sa njom. I onda je otisla u Ameriku. Polomila me. Stalno mislim o njoj i o nama, druge me ne zanimaju. Vec sam poceo da se mirim sa tim da cu ostatak zivota provesti sam sa sobom. Padaju mi ideje na pamet da nabavim psa da ne bi bio sam. Eto, toliko sam očajan. Koliko god da delujem jak i uspesan ipak sam slabić koji se zaljubio i ne mogu to da prevazidjem. Svega stečenog bi se odrekao samo da mi je ona tu i onaj moj mali sobičak. Morao sam ovo nekako da izbacim iz sebe.



Nema komentara:

Objavi komentar