loading...

Ref

mmm

subota, 22. travnja 2017.

ISPOVEST: Imam “prijateljicu” koja mi svaki put kada udjem u pricu sa njom pametuje…





Imam “prijateljicu” koja mi svaki put kada udjem u pricu sa njom pametuje o postenju religiji i moralnim vrijednostima i kroz to sve zeli reci da sam ja grozna osoba jer sam ateista i sto u mjesecu popijem 2-3 pive… A moj cimer mi je prije 2 dana pokazao video gdje ga ta ista “svetica” oralno zadovoljava iako nisu u nikakvoj vezi. Ne znam samo zasto najvece dronfulje i najveci klosari imaju potrebu da najvise trabunjaju o postenju…Prošle godine mama i ja sedimo u bolničkoj čekaonici, leto,gužva, ljudi ulaze preko reda… U jednom trenutku ustaje žena a za njom i jedan deka, kreću da ulaze preko reda i samo što su se uhvatili za kvaku izlete medicinska sestra i vikne: ,,Strašno, ulazite preko reda i sa sobom vodite ovog dedu!” A žena užasnuto vikne: ,,To nije deda, to je baba!!!” Da ste čuli ton kojim je to rekla. I dan danas mi je smešno kada se setim, posebno zato sto je ta baba zaista ličila na dedu, i bila je obučena kao deda.



Nema komentara:

Objavi komentar