loading...

Ref

mmm

subota, 22. travnja 2017.

ISPOVEST: Na razgovor za posao sam otišla u uskim, tankim, skoro prozirnim helankama, ispod kojih su se jasno nazirale gaćice….





Na razgovor za posao sam otišla u uskim, tankim, skoro prozirnim helankama, ispod kojih su se jasno nazirale gaćice, a gore naravno najdublji mogući dekolte (grudi jaka 4). Kada sam došla ostali kandidati su me poprijeko gledali, podsmijavali mi se, ali toliko sam jaka da me to apsulutno ne pogađa, jer oduvijek znam svoj cilj. Kada je došao red na mene, ušla sam, a direktor, tj vlasnik firme se skamenio kada me ugledao. Pitao me koju sam školu završila, a kada sam rekla frizersu, gromoglasno se nasmijao i rekao da treba da znam da je konkurs za šefa računovodstva i
da baš i nisam kvalifikovana. Tada sam ustala i prilazeći mu povukla majcu tako da su grudi ispale preko. Matorac je zanijemio i nepomično sjedio. Spustila sam se na koljena, raskopčala ga i pružila mu ono što u svom životu nije doživio. Matorac se toliko napalio da je krenuo da me hvata i svlači, ali ja sam se tada povukla, majcu prako grudi navukla, izbrisala usta i onako “ženskim” zavodljivim glasićem rekla OSTALO KADA DOBIJEM POSAO… i izašla sam vani. Isti dan sam naravno dobila poziv… nisam šefica računovodstva, ali sam zato sekretarica i prilično sam zadovoljna. Mislm da sam sa samo 20 godina puno više uspjela nego ove što dangube po fakultetima, a dok one pozavršavaju fakultate, ja ću možda biti vlasnica firme, odnosno supruga vlasnika 🙂 Život je mnogo lijep, samo ga treba znati živjeti
IZVOR: ISPOVESTI.COM



Nema komentara:

Objavi komentar