loading...

Ref

mmm

petak, 28. travnja 2017.

ISPOVEST: Drage moje djevojke, ako ste ikada birale između frajera i dobrice razumjet ćete me….





Drage moje djevojke, ako ste ikada birale između frajera i dobrice razumjet ćete me. Bila sam sa frajerom lijep, zgodan, fudbaler, popularan među curama i ja sam trčala za njim, varao me je, i na kraju me i istukao zbog mog prigoravanja na varanje. Tada se u mom životu pojavio dečko pomalo čudan. Neki su pričali da je homić, a meni je trebala podrška koju mi je on pružio. Krenuli smo iako nije bio savršen. Bio je mršav,ne toliko lijep kao frajer, ali predobar i previše razuman. Tada su me svi zezali da mi je dečko curica, ali mi to nije smetalo jer je svaki dan sa njim bio savršen. Dugo smo šetali, zajedno smo trčali, ljubili se na kiši, pravili smo zajedno kolače i davali romima za praznike, o svemu smo pričali i u svemu me podržavao. Bili smo zajedno tri godine i jedan dan i ni jedan dan nisam požalila što sam sa njim. Bog mi ga je uzeo. Od tada je prošlo četiri godine i uvijek ću mu biti vijerna. Nikada neću biti ni sa kim, osim sa tvojim uspomenama i našom kćerkom koju nisi upoznao.



Nema komentara:

Objavi komentar