loading...

Ref

mmm

četvrtak, 20. travnja 2017.

ISPOVEST: Dudlao sam ki*u zajedno sa zenom





Zdravo. Zelim vam ispricat jednu pricu. Jedne veceri moja zena,nas prijatelj i ja slavili smo rodjendan (prijateljev). Moja zena zgodna brineta 32g. lijepih si*a i jos lijepse gu*e. Da ne duljim,sve je pocelo sa lijepom vecerom dobrim vinom i na kraju torta i sve sto uz to ide. Poslije smo se smjestili na trosjed i pijuckali vino te usput gledali neke filmove ne bas jako hard,ali dovoljno da se moze zapaliti svacija masta. Moja je zenica sjedila u sredini tako da ne zanemarimo naseg gosta te svako toliko ga dodirnula koljenom ili rukama komentirajuci film.Taj film san vec bio vidio pa mi bas i nije bilo nesto zabavno pa san nakon nekoliko casica sklopio oci i mislim da mi je glava klonula u zenino krilo.Ona u ljetnoj haljinici na bretele koja se podigla dosta visoko,tako da san mogao osjetiti onaj divni miris njezinog medju*ozja. Nakon nekog vremena sam se promeskoljio u snu jer je moja zenica,vjerojatno otisla po jos pica za njih dvoje,ali moja glava je i dalje bila u krilu,ali ne u zeninom nego u krilu naseg prijatelja. Kroz san san cuo da tiho pricaju i neciju ruku blizu glave … moja zenica se ljubila sa njim i otkopcavala mu slic na hlacama i osjetih kako mi njegov ku*ac stoji bas pred ustima……to me je popalilo. Praveci se da spavam uzeo san njegov ku*ac u usta,ma koji ku*ac to je bila ku*cina ….poceo sam mu ga lagano dudlati…..cujem kako joj govori o cemu se radi….. no moja zenica mu rece da ce ona to srediti tako da mi ona po*usi kurac i da poslije nece bit problema jer kad popijem i ona mi popusi kurac ja cu i dalje mirno spavat. Tako mi dignuse noge na trosjed skinuli me i moja zenica se stavi u po*u 69, njezina pi*ka sad na nosu i ustima a nas prijatelj joj ga zabio u du*e. Otvorio sam oci i vidio nesto najljepse na svijetu ….kurac koji ulazi i izlazi iz guze moje zene,ona malo podigne gu*u a on joj ga iz gu*e stavi u pi*ku tako da sa svakim naletom njegovog ku*ca ja mu polizem jaja a njoj pi*ku. Zenica poce da place pocinje da se grci……….nesto sapce ….. daj napuni meeeeeeee to je bio alarm i za mene pocmen i ja da sv**avam …….punim joj ona slatka usta, ali i prijatelj pocinje,osjecam da se grci,vadi ga van moja se zenica brzo okrece prema njegovom ku**u,no on svr*ava po mojem licu i njezinom,ona skuplja svaku kap sto sa mojeg lica sto sa njegovog ku*ca. K**ac mu pocinje da se smiruje ,stavlja ga u moja usta koja ga jedva cekaju ………..cuclam sve sto se moze pocuclati,osjecam usta moje zene koja djeli njegovu spe**u samnom. Cujem njegov glas………volim vas,vi ste mi sve……i ti si nama sve



Nema komentara:

Objavi komentar