loading...

Ref

mmm

četvrtak, 27. travnja 2017.

ISPOVEST: Neki dan parkiram auto na parkingu i shvatim da je pokraj mene parkiran auto od bivšeg…





Neki dan parkiram auto na parkingu i shvatim da je pokraj mene parkiran auto od bivšeg. Nasmijem se i produžim svojim poslom. Kad sam se vratila imam što i vidjeti. Zadnji kraj slupan, registracija na podu. Vide se crveni tragovi (bivsi vozi crvenog punta) na mom autu. Prvo se nisam uznemiravala previše jer to je samo stvar,ali kad mi je mehaničar rekao da je to 1000 eura popravka, mrak mi je pao na oči. Sutra ujutro, ja na istom parkingu i skužim auto od bivšeg, ulupljen zadnji kraj isto. Pretpostavljam da se okretao i bubnio me kad je išao na rikverc. Mislim da on ne zna da je baš mene lupio. A ja nemam pojma šta napraviti. Muka me hvata od toga da ga naganjam za popravak, a s druge strane ne rastu ni meni novci na stablu. U međuvremenu su mi se javili i svjedoci. Zaista me bivši bubnio na parkingu. Muž je na putu, još mu nisam ni rekla.



Nema komentara:

Objavi komentar