loading...

Ref

mmm

nedjelja, 23. travnja 2017.

ISPOVEST: Za 2 mjeseca završavam srednju školu, BLIŽI SE MATURA …





Za 2 mjeseca završavam srednju školu, BLIŽI SE MATURA i odlučila sam da tu veče nakon slavlja budem izuzetno “zauzeta” i “ispunjena” SREĆOM, da tako kažem. Želja mi je da za tu noć spavam sa svim drugovima iz razreda, ima ih ukupno 15, a kao šlag na tortu da bude moj razredni stariješina,
profesor fizičkog i čovjek pred kojim ženama “same gaće spadaju”. Ne znam da li ću uspjeti, ali ako uspijem u mojoj namjeri mislim da ću ostati u sjećanju svima i da me nikada neće zaboraviti. Možda je malo čudan način kako osigurati da te svi pamte, ali jednostavno shvatila sam da sam ja, odnosno moje tijelo jedini poklon koji će im ostati duboko urezan u sjećanje.



Nema komentara:

Objavi komentar