loading...

Ref

mmm

petak, 28. travnja 2017.

ISPOVEST: Živim sa mužem i njegovima dok se malo ne oparimo i ne odemo u stan i dok ne završimo fakultete…





Živim sa mužem i njegovima dok se malo ne oparimo i ne odemo u stan i dok ne završimo fakultete. Međutim, ono što se događa nisam mislila da ću ikada doživjeti. S obzirom da i svekrva studira, a ja ne radim, uzmem i skuham ručak i očistim. Ona dođe kući i napravi nešto drugo za ručak. I tako skoro svaki put, da je i svekar pitao muža šta se događa. Jučer ja skuham ručak samo za muža i sebe i njegovi krenu pljuvati po meni kako to nije u redu, a nitko nije spomenio kako meni nije ništa ostavila za jesti prethodnog dana.Njega tretiraju kao kretena i debila. Kažem mu da im se malo suprotstavi, pa danas-sutra će odgajati svoju djecu kojima neće moći biti dobar autoritet. On ne želi jer se boji da će i njega i mene istjerati van. Nažalost, ni sa mojima situacija nije bolja, pa ne želim baš da živimo kod mojih. ne znam što da radim, čak nam se i 95% svađa svelo na svađanje zbog njih. Nisam pametna….



Nema komentara:

Objavi komentar