loading...

Ref

mmm

utorak, 25. travnja 2017.

ISPOVEST: Imam dobro razvijeno tijelo. Godinama sam radio na njemu.Imao sam mnogo cura, ne ponosim se baš s tim sada,jer sve su bile niskog morala…





Imam dobro razvijeno tijelo. Godinama sam radio na njemu.Imao sam mnogo cura, ne ponosim se baš s tim sada,jer sve su bile niskog morala.Jednu noc dok smo bili u gradu, rekao sam da ne postoji djevojka koju ja ne mogu osvojiti za noc-dvije. Tada je usla jedna, mrsava ali ne previse, imala je nesto du*eta a si*e skoro nikako. Rekli su mi da nju osvojim kao izazov. Rekao sam da ce ona najlase pasti da traze neku drugu,al oni inzistirali. Hajde reko ja cu to veceras. Ta djevojka me je izludila. Tri mjeseca sam pokusavao da je osvojim a ona je uvijek imala tako dobar razlog ili da me odbije za izlazak ili za bilo sta. I jednu noc ja izisao u šetnju oko 23h, kad ona na klupi sjedi. Dođem kraj nje sjednem i tako počnemo pričati o svemu. Rekla mi je da ne vejruje toliko u ljubav sto je i opravdalo sva odbijanja.Nakon te noci ja sam je zavoljeo, ono istinski.Ljudi moji,život bih dao za nju.Nema mi nista draze nego kad je zagrlim a ono malo,mrsavo,preslatko.IZGLED ZAISTA NIJE VAZAN.VOLIM TE#E



Nema komentara:

Objavi komentar