loading...

Ref

mmm

petak, 21. travnja 2017.

ISPOVEST: Imam 16 godina i prije par noći sam dovela momka kući da se “ševimo”…





Imam 16 godina i prije par noći sam dovela momka kući da se “ševimo” :), jednostavno nismo imali gdje, mama sama kod kuće, tata treća smjena, tako da idealno… To je bilo oko 1 sat posle pola noći, mama bila u svojoj sobi i hrkala. Prvi put mi je bilo da radim nešto tako, mislim da to radim kod kuće, inače nevinost sam izgubila sa 14 godina. Toliko mi je to bilo stresno da se jednostavno nisam mogla opustiti,



BILA SAM SUHA KAO BARUT, te sam zbog toga namazala nekim uljem i kad je trebao da “uđe” u mene, toliko sam bila masna da je “njegov” jednostavno skliznuo i uletio mi pravo u guzu. Do tada ga nikada u životu nisam primila sazada i toliko me zabolilo da sam od bola vrisnula iz sveg glasa, majka je to naravno čula i na dva koraka došla do moje sobe. Uletila je u sobu prije nego smo se uspjeli skrili i zatekla nas jedno na drugom. Par sekundi je stojala zbunjena, bez riječi da je izgovorila, a onda se samo okrenula i izašla iz sobe. Nisam mogla da vjerujem inače žena stroga do boga. Mi smo nastavili gdje smo stali i on je otišao od mene negdje oko 4 sata. Ujutro kada sam ustala, već je i tata bio stigo sa posla, ali opet ništa, ništa se nije desilo. Ne mogu da vjerujem, ni spomenula mi još uvijek nije, niti se ljuti na mene. Svarno ne mogu da vjerujem 🙂 KRALJICA!!!

Nema komentara:

Objavi komentar