loading...

Ref

mmm

četvrtak, 30. ožujka 2017.

PRIJE 3 GODINE SAM DVOJICI MUŠKARACA POSLALA SVOJE POLUGOLE FOTOGRAFIJE…



0230


Prije 3 godine sam dvojici muškaraca poslala svoje polugole fotografije. Te muškarce nisam poznavala i nikada ih u životu nisam vidjela. Tada mi se sve to činilo normalno i mislila sam da će sve to pasti u zaborav jer se na fotografijama ne vidi moje lice. Mjesec dana poslije i sve do sada, nemam mirnog sna. Znam da sam pogriješila. Smatram sama sebe dr*ljom.
Nikada nikome nisam rekla za to. Ali kako kažu poslije njanjanja, nema kajanja. Najviše bih željela da mogu prihvatit svoju prošlost,tu grešku i krenuti dalje. Voljela bih da jednog dana nađem muškarca kome ću to moći priznati i koji će moći prihvatiti to što sam uradila.

Izvor:www.ispovesti.com

Nema komentara:

Objavi komentar