loading...

Ref

mmm

utorak, 28. ožujka 2017.

ISPOVEST: A sad jesam li i ja ku*va ostavljam vama da procijenite nakon što budete pročitali moju priču.




Takva je valjda sudbina nas zgodnih, atraktivnih, lijepih i seksipilnih žena. Neizbježno je to da nam se muškarci stalno nabacuju. Svjesna sam toga da me žele je*ati a vjerujte mi i sve druge žene slične meni, kao i one manje slične, dobro to znaju. Pogotovo ako su u braku a uz to su u braku i oni muškarci koji nam se udvaraju. U stvari muškarci su licemjeri bilo da su u braku ili ne. Npr. Ako nisu oženjeni onda će rado poje*ati elegantnu i atraktivnu k***u, jer takvom me smatraju, ali s takvom ne bi željeli zasnovati brak jer znaju da bi im nabijala rogove. Oni muškarci koji su u braku žele kod kuće imati dobre ženice koje skrbe za obitelj ali vrlo rado će svoja jaja isprazniti u p**ki žene kakva sam ja.


Imam svoju obitelj… dobrog supruga i dvoje djece. Bez obzira na okolnosti mislim da muž i ja imamo skladan brak. To što mu uredno nabijam rogove je već drugi par rukava. Pa zahvaljujući meni i tome što ga varam i on ima dobro plaćeni posao. Osim toga posao koji radi on i voli. Toga ne bi bilo da nije mene. Naravno, on to ne zna ili možda nešto naslućuje ali šuti.Moj muž do tada je već bio promijenio tri poduzeća. Prvo poduzeće je otišlo u stečaj, u drugom je plaća bila mizerna a u trećem je radio posao koji je mrzio. A onda nije bilo druge nego da ja uzmem stvar u svoje ruke. Krediti koje smo digli kako bi kupili i uredili stan, pa minusi po bankovnim karticama sve više su nas opterećivali i sve dublje smo tonuli u dugove iz kojih smo se izvlačili tako da smo opet dizali nove kredite a to je opet značilo nove dugove.
Da bi došla do dobro plaćenog radnog mjesta trebalo je i nešto žrtvovati. Odlučila sam se naći na piću s Martinom. Martin je moja ljubav iz davnih dana. Dana kada još nisam bila udana. Dobro sam znala da je Martin, zahvaljujući svojim utjecajnim roditeljima, uspio u životu. Odlučila sam obratiti mu se i zamoliti ga za pomoć. Tada sam još, bez obzira što sam završila fakultet, radila u jednom kozmetičkom salonu.Nisam uopće sumnjala da će Martin poželjeti pojebati me i potrudila sam se da izgledam je*eno se*si. Bila sam u pravu. Obećao me, preko svojih veza, zaposliti u jednoj velikoj, vrlo uspješnoj i profitabilnoj firmi. Naravno, za tu uslugu tražio je i protuuslugu mada ne izravno ali na druge načine, tj. indirektno, to mi je dao do znanja. Da bi ušla u tu veliku i moćnu firmu i to na dobro plaćeno radno mjesto trebalo je Martinu za početak popušiti kurac u njegovom autu. Učinila sam to.
Kada sam se uvjerila da se stvari kreću u pravom smjeru pristala sam mu raširiti noge na zadnjem sjedištu njegova skupog automobila. I kada je sve bilo riješeno pristala sam čitavo poslijepodne provesti s njim u sobi jednog motela. Izjebao me valjda u svim mogućim pozama i umene istresao malo jezero svoje sperme. I to je bilo to. Naime, i on je oženjen i već ima troje djece. Više se nismo ni čuli a ni viđali.Došavši u tu veliku tvrtku odmah sam postala predmet obožavnja većine muškaraca. Barem onih koji su heteroseksualci. Bila sam svjesna njihovih požudnih pogleda i trudila sam se narajcati ih ali i držati dalje od sebe. Moj mladi šef Dejan također se palio na mene ali je to manje-više uspješno prikrivao. No često se trudio biti u mojoj blizini. Sve kao posla radi. A ja sam brzo ušla u štos i pohvatala konce te pokazala i dokazala da uz ljepotu te izraženi sek*ipil imam i drugih kvaliteta i vrijednosti.
I došao je trenutak koji sam isčekivala i nadala mu se. Moj šef Dejan rekao mi je kako u obrazovnom i stručnom smislu zadovoljavam sve kriterije za napredovanje u poslu a jedini problem je to što sam relativno kratko vrijeme u firmi. Kada me zamolio da ostanem malo dulje na poslu ako nije problem pristala sam znajući da je došlo vrijeme za akciju.Tog kasnog poslijepodneva prije odlaska kući ušla sam u njegovu kancelariju. Otvoreno sam flertovala s njim i shvatila da je dobrano narajcan. Kleknula sam, raskopčala mu šlic, izvadila kurac i popušila mu ga. Iskreno, nisam se nadala a ni očekivala da će to biti dovoljno za moje napredovanje a bilo je. Dobro, znala sam da mu se moram dodatno zahvaliti ali to sam onda željela iskoristiti na još jedan način. Poj**ao me na stolu svog ureda a nakon toga zamolila sam ga da pokuša u tvrtku ubaciti i mog supruga. Vrtio je glavom govoreći kako su njegove mogućnosti i ovlasti prilično ograničene i kako o zapošljavanju novih kadrova ne može on sam odučivati.
-A tko može?- Pitala sam.Nakon što sam prethodno u toaletu skinula gaćice, nalaktila se na njegov stol, zadigla suknju i na**zila mu se a me držeći za bokove poj**ao poput kuje rekao mi je kako će me upoznati s Mišelom. Gospodin Mišel je bio taj koji je imao tu moć da odlučuje o primanju novih djelatnika.
I upoznao me. Mišel je bio galantni gospodin u pedesetim godinama života. Popili smo kavu pa dogovorili da se sutradan nađemo na ručku. Uzela sam izlaz i ranije otišla s posla. Iako se Mišel ponašao prilično suzdržano dobro sam znala kako me želi poje*ati. No ja sam dovoljno inteligentna da muškarca znam zapaliti a opet ga držati na distanci. Upravo sam to učinila s Mišelom.Mišel je bio dovoljno pametan da shvati kako će se moje putene usne obaviti oko njegova kurca ali tek onda kada zaposli mog muža. Desetak dana kasnije nazvao me i opet smo se susreli. Rekao je kako je to već gotova stvar i kako će zaposliti mog muža. Moj uvjet je bio da ga zaposli u drugom sektoru i na drugoj lokaciji. Nisam baš bila luda za time da moj muž radi blizu mene. Rekao je kako nema problema. Uslijedila je i moja nagrada. Po**šila sam mu ku*ac a ostatak nagrade, rekla sam mu, slijedi onog trenutka kada muž počne raditi.I to se dogodilo. Muž je primljen na posao. Naravno, sad nije bilo druge nego otići s Mišelom u nečiji stan. Ne znam čiji ali to mi nije bilo ni važno. Tog dana uzela sam slobodno i uz jedno pu*enje njegova ku**a bila poj***na čak tri puta. Nisam se protivila Mišelovoj želji da mi sv*ši u ustima i da veći dio njegove sp**me progutam.No da… Malo sam ga podcijenila jer nisam obratila pozornost na jednu sitnicu. Naime moj muž primljen je na šetomjesečni ugovor uz obećanje da će nakon toga biti primljen za stalno. No nakon šest mjeseci poslali su ga na dopust rekavši kako će ga pozvati ukoliko ga budu trebali. Slutila sam što to znači i bila sam u pravu. Naime, Mišel mi je rekao kako to sad više ne ovisi samo o njemu. Nije bilo druge nego još nekoliko puta poje**ti se s Mišelom a nakon njega s još dvojicom vrlo moćnih i utjecajnih ljudi u firmi. Tek nakon toga mog supruga primili su na još šest mjeseci. Slutila sam da tu nije kraj i opet bila u pravu.
Loading...
Pozvana sam na razgovor u, nazovimo to tako, sektor C. Tu sam upoznala hladnokrvnog i vrlo proračunatog gospodina Mirka. Ponudio mi je novi posao i bolju plaću u tom sektoru.
-No od mene se očekuje veći nagažman.- Rekao je.Mislila sam kako pritom misli na pružanje mojih sek**alnih usluga no prevarila sam se. Mirko uopće nije pokazivao želju ni namjeru da me povali. Uz posao koji sam inače radila postala sam mu pratilja na poslovnim sastancima ali i na poslovnim ručkovima s poslovnim partnerima. Poslovni partneri koji su u grad dolazili iz drugih gradova ali i iz drugih država pokazivali su interes za mene ali Mirko me niti jednom gestom nije nagovarao na se*s s njima. Dodatno iznenađenje uslijedilo je kada je moj muž dobio rješenje za stalan posao. Bio je oduševljen i priredio je pravi tulum za svoje prijatelje.Sada oboje radimo, moj suprug i ja. Imamo i više nego solidne plaće a njemu ne smeta to što je moja plaća veća od njegove. Ja radim posao koji volim. Uživam u tome što me muškarci s kojima se srećem već u samom startu smatraju elegantnom dr*ljom kojoj je valjda jedina zadaća da ih zavodi, Nemalo se iznenade kada shvate da se iza moje naglašene sek*ipilne vanjštine u stvari krije vrlo uspješna poslovna žena koja se itekako razumije u ono što radi.
U redu… Priznajem da se ponekad poje**m s nekim od tih poslovnih muškaraca. Neki puta to je nužno kako bi se što prije zaključio neki važan projekt ali najčešće u krevetu završim s nekima od njih isključivo zato jer mi se sviđaju. Nije to nikakvo pravilo niti od mene netko otvoreno traži da budem kurva. Svjesna sam da jako dobro i kvalitetno odrađujem svoj posao a to što ponekad spojim ugodno s korisnim je sad već sasvim drugi par rukava. Istina da uvelike koristim svoj izraženi sek*ipil i da mi on pomaže u poslu.Naime, ponekad poslovni pregovori zapnu i tada, bez da mi to posebno naglasi, gospodin Mirko očekuje moj pojačani angažman. Ne, nije to se*s ako ste na to pomislili. Npr. dovoljno je da odjenem pripijenu mini suknju a ispod nje ne obučem gaćice. Iskoristim priliku da, dok mi netko od gospode pridržava vrata automobila, izlazeći napolje malo više raširim noge i pokažem i na trenutak pokažem svoju mačkicu. Nemate pojma koliko ih to oraspoloži i smekša. Ponekad izazovno odjevena otplešem neki ples s nekim od ljudi s kojima trebamo sklopiti posao i to bude sasvim dovoljno.Nedavno je moj suprug napravio roštilj u kući svojih roditelja. Pozvao je neke od naših prijatelja. Hvalio se svojim poslom kojeg radi govoreći kako je jako zadovoljan. Nije propustio spomenuti kako za sve mora zahvaliti meni, svojoj ženi. Pritom se nagnuo prema meni i poljubio me.
Pojma on nema koliko sam ja ku***a morala po**šiti, i ne samo to, da bi on bio primljen na posao. No i bolje da ne zna.
-Vanesa-

Nema komentara:

Objavi komentar