loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

E. ISPOVEST – Ja naguzio nju, a drug njenu sestru u du*e…




Pozdrav svima, ja sam Milan. Ovo se dogodilo pre nepunih dve godine.Bio je lep suncan dan, drugar je vec ugovorio da se vidi sa jednom malom pa me zamolio da ja podjem sa njim i da ga pricekam.Razmislio sam i posle kraceg razmisljanja sam pristao.Zvala se Milica, imala je 16 godina, crnka, visine 1,70, dobre gradje, je**ckog glasa.Krenuli smo do nje. Kad smo stigli, drugar se pozdravio sa njom i otisli su u jednu napustenu kucu da ‘pricaju’. Ja sam ostao sam.


Dosadjivao sam se 15 minuta kad zacuh korake iza sebe, to je bila njena sestra Anastasija, crnka 1,65, 14 godina, super gradjena(povukla na sestru). Rekla mi je ‘ Cao Milane ‘. U trenutku sam se zbunio a potom izustio ‘ Cao Ana , sta ima? ‘  Odgovorila mi je ‘ Ma evo nista, dosadjujem se i tako, a sta ces ti ovde? ‘ Izletelo mi je ‘ cekam druga, posao je sa tvojom sestrom onamo i pokazao prstom ‘ Shvatio sam sta sam uradio i vec je bilo kasno da je odgovorim od toga da podjemo da ih spijuniramo
Posli smo, kuca je bila u fazi raspada, zidovi popucali, prljavi podovi kao u horor filmu.Zaculi smo jake jecaje ‘ AH AH AH AAAAAAH AAAAAAH AAAAAAH TOO J*** ME JAKOOO ‘ Pogledali smo se i prisli dnevnom boravku, pogledali smo i videli da moj drugar je** njenu sestru u d**e i to vrlo brzo. Poceli smo da se smejemo tiho. Odlucili smo kako ta kuca bila sa 2 sprata, da se popnemo gore jer ta soba nije imala plafon, vec kad pogledas gore video se trosni krov od kuce.




Popeli smo se na sprat i stali u trpezariju i polako izvirivali da vidimo sta rade to njih dvoje. Gledali smo ih 5 minuta bez prestanka, kad osetih ruku na mom k***u, pogledah kad ono Anina ruka. Samo se smeskala, rekla je nikad nisam nikome pu*ila, oces da me naucis, rekao sam joj vrlo rado. Stali smo iza zida, kako ne bi mogli ono dvoje dole sto se j**u da nas vide, ako nekim slucajem pogledaju gore. Izvadio sam ku**c, 17cm i rekao joj da ga polako stavi usta. Stavila ga je, al da se ne lazemo ni ja pre nisam imao nikad se****lno iskustvo.
Pocela je neiskusno da pu*i, nabijao sam joj ga sve dublje i drzao je za kosu gurajuci joj glavu napred-nazad. Rekao sam joj da stane, stala je a potom sam izvadio k***c i poceo da joj ga trljam po celom licu uzduz i popreko. Nakon 2 minuta trljanja, zahtevao sam da ga opet stavi u usta sto je i uradila.
Sve vise nas je palio zvuk njene razbucane setre koja se razbija sa mojim drugom! Bila je vec malo bolja pu***ica, za tih 5 minuta cini mi se da je malo naucila, odlucio sam da joj svr**m u usta na jednu foru, kad krene sp***a da ne pravim nikakve face…

Nema komentara:

Objavi komentar