loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

ISPOVEST: Juče sam kupio sinu bojice za školu, izlazimo iz knjižare sa sinom i kod kioska ugledam kumu zategnuta u uskim crnim farmerkama….



Juče sam kupio sinu bojice za školu, izlazimo iz knjižare sa sinom i kod kioska ugledam kumu zategnuta u uskim crnim farmerkama, ona sama…



prilazim da se pozdravim sa njom i u jednom momentu dobio sam napad erekcije kako sam bio u trenerci nisam mogao da sakrijem “onu stvar” pa se jasno moglo videti,
kuma je to videla i zagledala sa ja sam zavukao ruku u dzep da izbegnem neprijatnu situaciju i pokušao da ne mislim o perverznim stvarima sa kumom,

Ali šta ću kad imam zgodnu kumu. I tako se naš razgovor završio ja i dalje razmišljam kako bi poševio kumu samo kad bi mi dala neki znak da hoće.

Nema komentara:

Objavi komentar