loading...

Ref

mmm

srijeda, 29. ožujka 2017.

ISPOVEST: Mamina prijateljica me zatekla kako dr*am i rekla ne p*lim se na “pise” i na male ki*e. Vidi kako ti je mekan i mali i hvatila me za njega, ali….




Imam 17 god, i po ceo dan mislim na se*s i dr*am. Mamina prijateljica sa gornjeg sprata, u pocetku mi se nije svidjala, izgledala je na prvi pogled kao obicna plavusa. Imala je 28 god, vece gru*i gu*u extra i veoma se*y glas-koji me je u pocetku(kad sam je upoznao veoma nervirao). Sve je pocelo tako sto sam dr*ao na nju mada mislim da je ona to znala po mojim pogledima i pokretima kad se ona pojavi. Bilo je leto i uzasno toplo napolju sve sam cesce dr**o i mislio na nju. Jedne veceri bio sam sam u stanu gledao sam neku seriju, i povremeno ga vadio i tresao, ali nije nesto bio cvrst. Za to vreme dok sam se ja smarao ona je usla kod mene u stan i gledala me.



Kad sam je primetio to je za mene bio pravi sok, prvo zato sto mi nije bio dignut i izgledao mali a i osecao samse kao seljak. Kad je videla da sam je primetio usla je u sobu, a ja sav crven, rekla mi je da je to ok u mojim godinama i da je prirodna stvar. Gurnuo sam ga u gace ir rekao da ako nekog treba da bude sramota to je ona. Na njenom licu se videlo da je uvredjena, ustala je i brzo krenula ka vratima stigao sam je i uhvatio za ruku. Rekao sam joj, zasto si dosla jel ti treba nesto il si dosla da gldeas kako dr**m, na sta se ona kur**nski nasmejala i rekla ne p*lim se na “pise” i na male ki*e.

 Vidi kako ti je
mekan i mali i hvatila me za njega, ali naprotiv di*ao mi se, rekla je ups. Skinuo sam gace i rekao i nije los kao sto si rekla i poceo da je hvatam za si*e. Rekla mi je nemislis valjda da cu da se je*em sa tobom. Ti si videla moj, a to je dovoljno. U dva poteza sam joj pocepao letnju haljinu ispale su joj si*a i i imala je gacice. Odjednom je promenila misljenje, valjda se na*alila, i pocela da se uvija i hvata me za kur*c. Kleknula je i pocela da mi d**a i polako da lize gl*vic. brzo sam je sklonio i odveo u sobu u krevet. Krenula je opet da mi pusi, uzela je moj gla**c u svoja usta u pocela da ga si*a, to je bio kraj za mene poceo sam da svr**vam napunio sam joj usta spe**om. Pljunula je na pod i rekla nije uskusna, onda je ustala i posla kuci opet sam je uhvati za ruku i samo si ga dva puta stavila u usta a pi**icu ti cak nisam ni video ne ides ti nigde i bacio je na krevet.Skinula je gace i rasirila noge, hajde hteo si da je vidis aj l*zi sad, bila je dla**va i velika prava pi*ka poceo sam da je lizem i da joj guram prste u nju, pocela je da stenje i u da se napreze nisam znao sta joj je samo sam nastavio da liz*m.

A li onda, onda iz njene p**ke je krenula njena mokraca po mom licu i ustima odmako sam lice i stavio ruku, i rekao sta ti je, n**aljena sam pa sta ako sam te malo poprskala, prevrnuo sam ocima i gurnuo ga u nju, i poceo da j**em prvo sam isao polako, ali ri*ica joj je bila velika tako da sam poceo da je**m brzo brzo, uhvato sam je za vrat rukama i ka*ao koa lud, pokusala je da me ljubi ali ja nisam reagovao bilo mi je vrh sto je punim tu*ao sam je 5-10 min i opet sam bio na korak da sv**im, rekla je ne u mene, a ja samo Ok i izvadio ga iz nje i dva puta prevukao kozicu preko gla**ca i ponovo vratio u nju u poceo da pum*am,. Bila je iznenadjena sto nisam sv**io i sto sam nastavio da je*em.Ali naravno nije bilo tako bosle 10 sekundi sam poceo da sv**avam u njenu pi*kicu za sekund sam je napunio, kad je shvatila da sam sv**io u nju iako mi je rekla NE lupila mi je samarcinu i bacila me sa nje, gldao sam je sav mokar i crvenog obrza a ona rasirenih nogu sa ribicom iz koje kaplje spe**a. Dolazi i lizi ovo, hmm necu da lizem spe**u to treba ti da radis, usta la je i otisla do kupatila a spe**a joj se slivala niz nogu.

Nema komentara:

Objavi komentar