loading...

Ref

mmm

nedjelja, 26. ožujka 2017.

ISPOVEST: K*rvam se!




Ja sam udata i živim na selu, imam 32 godine. Trenutno nezapošljena, zavisim od muža. Muž se bavi stočarstvom i drži privatnu mlekaru, solidno zarađuje, skoro da se ne viđamo o sek*u da ne govorim. Kod nas često dolazi inspekcija i jedne prilike muž je bio na njivi ja sama kod kuće, inspekcija došla pa sam morala da se pobrinem oko posla. Na kraju krajeva, eto i ja se ku*vam sa inspektorom jer


moram da zadovoljim svoju vla*nu mačkicu.

Započela sam vezu sa njim jer mi se bas sviđa. Ali on već zahteva se*s svaki dan, ne znam sta da mislim. On je uveren da će nam to samo poboljšati vezu, a ja mislim da hoće da me iskoristi. Ne znam sta da radim, a i jos uvek nisam opuštena prema njemu tako da me i sramota… Mužu sam jedne prilike rekla da sam imala se*s sa inspektorom ništa nije odgovorio kao da ga ne interesujem.

Nema komentara:

Objavi komentar