loading...

Ref

mmm

četvrtak, 30. ožujka 2017.

EROT*KA ISPOVEST: Rođena sam za se*s




Svog muža varam još od kako smo se venčali i nema mi pomoći. Kurva sam i umreću tako, živim sa tom činjenicom da mi jedan muškarac nije dovoljan. Učinila sam glupost udala sam se relativno mlada za starijeg čoveka. Sa suprugom doživljavam vrlo loš se*s, u zadranjenoj sam ljubavi sa oženjenim muškarcem koji je od mene pet godina mlađi i ima dete. Na našoj svadbi spavala sam sa bivšim momkom, on je moja prva ljubav. Kada je saznao da se udajem došao je na


dan mog venčanja pretstavio se kao moj bližnji prijatelj mene stras ponela pa nisam mogla da se suzdražim da ne spavam sa njim. Prvu bračnu noć provela sam sa bivšim, opraštali smo se od naše ljubavi, nastavili smo viđanje i nakon toga. Shvatila sam da živim u braku bez ljubavi da sam rođena da trošim mušku populaciju. Drugim rečima – nema mi pomoći.

Nema komentara:

Objavi komentar