loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

ISPOVEST – Otišla sam u Švajcarsku da čuvam jednog dečaka, i tamo doživela razne šokove





Otišla sam u Švajcarskoj da čuvam jednog dečaka, i tamo doživela razne šokove! Majka dečaka me je nazvala prostitutkom jer sam imala malo više šminke na sebi, dečak me stalno vredjao a pritom ima deset godina a vrhunac svega je čovek koji se usudio da uzme moj telefon i čita moje privatne poruke sa dečkom gde sam mu ja slala moje slike u tangama.


Posle naše rasprave oko toga kazao mi je kako nije dirao moj telefon nego je čitao poruke na svom laptopu jer ja koristim njegov internet! A na moje pitanje zašto je gledao te slike kratko je odgovorio što nisam obrisala.




Napustila bih posao mnogo ranije ali su mi dobro plaćali pa sam odlučila da prećutim ali desilo se to da je on pozvao neke svoje drugove koji su me izvatali tu noć i jedva sam se otarasila od njih i pobegla kući. Nisam više išla kod njih i ovakvo iskustvo ću pamtiti još dugo.

(komicnistatusi.rs)


Nema komentara:

Objavi komentar