loading...

Ref

mmm

petak, 31. ožujka 2017.

EROT*KA ISPOVEST: Ja sam medicinska sestra u jednoj velikoj klinici. Izabrala sam da često radim u noćnoj smeni, samo s jednim razlogom – volim ku*ac.




Ja sam medicinska sestra u jednoj velikoj klinici. Izabrala sam da često radim u noćnoj smeni, samo s jednim razlogom – volim ku*ac. Bog nije bio pravedan prema meni. Ne mogu da imam dece. Posle mnogobrojnih veza, udala sam se za starijeg muškarca sa četvoro dece, od kojih su trojica muškarci. Naočit i duhovit, dok smo se je*ali neobavezno, kad smo se venčali, postao je manji od makovog zrna. Nije me zadovoljavao.


Uostalom, se*s jednom nedeljno, I to mlak, koju bi ženu zadovoljio? Spremam se za noćnu smenu. Ništa naročito. Ionako ću se presvući kad stignem. Tange koje mi se uvlače u du*e, beli brus. To je sve. Kad stignem, presvući ću se u se*si odoru medicinske sestre. Na klinici nas noću radi samo pet medicinskih sestara i petnaest doktora. Iako najčešće nema mnogo posla, moramo svi da se pojavimo na vreme. Radimo od šest popodne, do šest ujutro. Ogromno vreme, ispunjeno dosadom. Kao glavna medicinska sestra, zadužena sam za prijem pacijenata. Često se dešava da nema nijednog. Moram da sedim za pultom i sačekujem pozive. Ubitačno dosadno. Stigla sam nekoliko minuta pre šest. Presvukla sam se, tako da na sebi imam samo bele ta*ge, beli brus i tesnu haljinicu. Uvek sam uzimala bar dva broja manju, da bi moje si*e došle do izražaja. Još jedna dosadna noć. Otvaram računar, možda ću gledati po*niće, ili igrati igrice.

Čekam. Prvi dolazi doktor AA. On je jedan od najstarijih, ali volim da ga vidim u svojoj sobi. Seda na stolicu pored mene, pita za kafu. Dok pristavljam kafu, naginjem se više nego što je potrebno. Znam da ga to pali. Žali mi se kako više ne želi svoju ženu. Ne di*e mu se na nju, dosadili su jedno drugome. Čula sam to milion puta. Ne progovoram, dok on nastavlja s pričom kako gleda mlade pi*ke i mašta da ih je*e. S njim mi je lako. Stavljam šoljicu ispred njega, na sto.
Gledamo se par sekundi. Znam šta želi i kako da ga usrećim. Kleknem pored njegovih nogu. Dok mu otvaram šlic, on prinosti kafu ustima. Izvlačim njegov debeo i kratak ku*ac. Držim ga za ja*a, zatim uzimam u usta. Uvek je sveže okupan i mirišljav. To volim. Retko me je*e. Gotovo uvek mu samo po*ušim. I večeras ću. Čini mi se da nešto priča dok ga si*am, ne obraćajući pažnju na njegove reči. Na vadim ga iz usta, svr*ava u mene. Sačekaću da se smiri, pažljivo ću ga oblizati i vratiti u pantalone…
Izvor: (Ispovijesti.ba)

Nema komentara:

Objavi komentar