loading...

Ref

mmm

srijeda, 29. ožujka 2017.

ISPOVEST: Bas sam se nagla bolje reci na*uzila kraj frizidera kada osetih necije ruke oko struka i kako me pritiska tvrdim kur**m na gu*u….




Da ne bih duzila o sebi imala sam tada 18 godina 170 cm 58 kg ,crna duga kosa uzan struk ,obla gu*a i malo punije usne. Od moje dvanaeste godine tako da sam imala lepog iskustva u se*su sa muskarcima. Tog vikenda me pozvase prijatelji na rostilj u prirodi. Zapravo bilo je dogovoreno kod jedne vikendice mog komsije Mirsada.

Pripremim se ja septembar malo svezije pa iskoristih da ispod trenerke obucem rublje.Tangice samostojece carape i haljinicu a preko majica da se nista ne vidi a ja sva hepi. Stigla sam oko podneva a drustvo vec kompletirano. Bilo je njih osam tri devojke i pet muskaraca od 18 do 48 godina koliko je imao moj komsija Mirsad. Docekase me srdacno vec vidno alkoholisani. Njih tri para su se mazili, ljubili i vacarili a nas cetvorica smo radili na rostilju i donosili pice. Komsija Mirsad mije bio jako cudan a da ne govorim o Dejanu mom drugaru koji je imao 20 godina i igrao fudbalu jednom prvoligaskom klubu u Bosni.



 On me nije cudio jer uvek je govorio kako bi me radom je*ao.Vec se poceo i igrati na terasi uz muziku. U jednom momentu mi pridje Denis i pozvame da plesemo. Sva sam se tresla od uzbudjenja ali i od straha. Sta ce se desiti ako me pocne spopadati i slicno? A u dusi sam zelela da me Deki uzme u one svoje rucure i svu me razbuca. Neckala sam se ali kada Milan, ustade da plese sa Mirsadom i ja ustoh i poceh plesati sa Deijem. NOGE SU MI DRTALE DOK ME ON ONAKO SERETSKI PIPKAO OD STRUKA DO OBLE I CVRSTE GU*E..Kao pomerala sam mu ruku sa gu*e ali tek nakon sto bi mi dobro ispipao gu*u.Muzika je stala i ja odoh da donesem hladno pivo. Bas sam se nagla bolje reci na*uzila kraj frizidera kada osetih necije ruke oko struka i kako me pritiska tvrdim kur**m na gu*u. Ostadoh tako par sekundi a uzivam a onda se okretoh a ispred mene moj komsija Mirsad sav rumen u licu samo je progovorio.

Necu valjda da dr**m ili tebe da je**m<?Ko zezajuci rekoh mu ti biras i on me pogleda sa strane jer sam glavu naslonila na njegovo rame a rukom ga zagrlila oko vrata. Nije mogao da veruje da li se zezam ili… Tek kada ga ja povukoh za ruku da ustanemo,on se odvazi i scepame u zagrljaj. Prvi poljubac sa njim je bio nesto neopisivo lepo. Ljubili smo se podugo neobracajuci paznju da li ce nas neko videti. Rekoh mu da ako me zeli to mora biti strahovita diskrecija. Jos ne shvatajuci st ase desava zakleo se u sestru koju obozava. Dodjosmo u nasu ulicu i on me povuce u jedan mracan ugao i nastavismo sa poljupcima. Zelela sam mu olaksati zivot. Otkopcah mu slic i kada uze ku**c u ruku shvatih koliko je veliki i debeo. Uz tri cetiri navlacenja preko ku**a on zakleca kolenima i sp**ma siknu na zid zgrade. Stajali smo jos malo tu i pricali.On je samo ponavljao da konacno ima devojku kojoj veruje sve. Otisli smo svako u svoj stan.

Nema komentara:

Objavi komentar