loading...

Ref

mmm

petak, 31. ožujka 2017.

EROT*KA ISPOVEST: Ja sam žena srednjih godina, udata sam za muža koji me odradi jednom mesečno i ostavi da se patim…




Ja sam žena srednjih godina, udata sam za muža koji me odradi jednom mesečno i ostavi da se patim. Ja crnka sa baš ogromne sisurde, ali baš velike si*e, ispadaju mi i iz grudnjaka, porađala sam se carskim rezom da bih lepši deo tela sačuvala. Imam sina koji je u pubertetu, za kojeg sam sigurna da njuška po moji stvarima, svoj čipkasti veš ostavljam na žici u hodniku naše kuće. Primetila sam uflekane gaćice okorele sp**me bila sam sigurna da to



moj muž ne radi pa sam skrenula pažnju na sina. Primetila sam da se zaključava u sobu pa sam odlučila da pogledam veš videla sam da nedostaje crn čipkasti veš koji oblačim na poslovne sastanke. Sutradan našla sam čipkaste gaćice na žici za sušenje veša, bile su uflekane svežom spe**om. Razgovarala sam sa suprugom odlučili da kupimo mašinu za sušenje veša, da naš veš skrivamo od sina.
Izvor: (top-vijesti.com)

Nema komentara:

Objavi komentar