loading...

Ref

mmm

srijeda, 29. ožujka 2017.

“DJEVOJKA ME JE VARALA I ŠUTIO SAM, SMIŠLJAO SAM NAČIN KAKO DA JOJ SE ODUŽIM…”

0330


Djevojka me je varala i šutio sam, smišljao sam način kako da joj se odužim, kako da je PATOSIRAM. Prošlo je pet mjeseci i konačno sam sve organizovao kako valja. Odlučio sam da je predvečerje odvedem u šetnju uz Savu. Tako dok smo šetali zastao sam par koraka i pustio je da prođe ispred mene. Kada je vidjela da sam zaostao i da nisam kraj nje, zastala je i okrenula se, a ja sam već bio na koljenima i onako romantično držao prsten i pitao je da li želi biti samo moja žena. Nećete vjerovati sa velikim oduševljennjem je pristala, prišla mi je i zagrlla me, govoreći da će biti samo moja ljubavi, a onda je pošla da uzme prsten. Međutim ja sam tog trenutka prsten bacio u Savu i rekao : Znam da me cijelo vrijeme varaš sa drugim momcima i ovo je mogao biti početak nečeg lijepog, ali nažalost, ovo je početak kraja. Okrenuo sam se i otišao dignute glave, a ona je ostala sva uplakana i slinava..

Nema komentara:

Objavi komentar