loading...

Ref

mmm

petak, 31. ožujka 2017.

ISPOVEST – MOJ DECKO IMA BRATA BLIZANCA I ON IMA VERENICU, SPREMA IM SE SVADBA




Moj decko ima brata blizanca i on ima verenicu, sprema im se svadba… Ja je mrzim iz dna duse, ubice me ljubomora i pakost. Patim od kompleksa i nikome ne mogu da objasnim taj osecaj. Živimo u ustoj kući i jendom prilikom u toku kupanja ostavila sam vrata otkljucana a pre toga rekao dečkov brat da ostavim toplu vodu. Ja sam se okupala najavila da sam završila, u medjuvremenu otisla sam u kupatilu skinula se gola i čekala da me deckov brat vidi golu. Kada je usao samo je blenuo…. uvukla sam ga unutra zatvorila vrata, krenula da ga skidam… dr*ala sam ga, spustila na kolena, skinula sam se… po*ebao me od pozadi… osecam se bolje kada znam da je momak prevario sa mnom. Mrzim je i mrzecu je i svuda je blatim

Nema komentara:

Objavi komentar