loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

ISPOVEST: Udata sam i muž mi dozvoljava da se dopisujem bez perverznih poruka…




Udata sam i muž mi dozvoljava da se dopisujem bez perverznih poruka. I pisem na waapu sa jednim likom sve zezanje super, da bi on meni rekao gledaj ovo i poslao sliku polong organa ljudi moji ja sam bila šokirana odmah sam obrisala i kasnije gledam sa suprugom tv i stigne poruka od tog lika: “svidja ti se moj polni oran???”



Odmah je muž mislio da sam tražila sliku od tog lika, objašnjavam da je poslao bez mog znanja i
odobrenja i da nisam vise nista pisala samo obrisala dopisivanje. Ljudi moji mene zanima sad koja je poenta da tako lako neko šalje to, zar vise intima ne postoji? Ne znam ko je ovdje lud, ja koju mene to ne zanima ili on kojem je to normalno Jesam ja zaostala u nekom veku? Jel ima jos neko kome to nije normalno da se takve slike salju totalnom strancu ili uopste da se salju? Ljudi recite da i vama nije normalno inace idem neuropsihijatru 😯😯😯

Nema komentara:

Objavi komentar