loading...

Ref

mmm

nedjelja, 26. ožujka 2017.

ISPOVEST: NE ZNAM BAŠ KUHATI, ALI SAM U KREVETU…




Nisam nikada naučila kuhati jer iskreno nisam imala od koga naučiti niti sam se baš interesirala za to jer mi je to dosadno. Ali sam zato naučila kako biti prava lavica u krevetu i sigurna sam da mi niti jedna cura nije do koljena. Ispunjavam sva očekivanja koje muškarac ima, isto tako svaku želju i maštu ispunom i ništa mi nije teško. Svaki moj bivši je plakao za mnom na završetku veze jer je znao što gubi i da takvu nikada neće naći, samo mene suze nisu dirale jer jednom kada me netko povrijedi to je do kraja života tako i ne opraštam više nego krenem dalje. Iako danas svi traže izvrsne kuharice ja to nisam i sumnjam da ću ikada biti niti se trudim da budem u tom svijetu što mi mnogi zamjeraju.


Ali ja to ne želim pokušavati više jer jednom jesam, i umalo sam pobila pola obitelji jer mi je hrana ispala užasna i svima je bilo zlo. Tada sam se zaklela da više nikada neću pokušati kuhati jer ne želim da netko nastrada radi moje nemarnosti. Bitno mi je da mogu zadovoljiti svakog muškarca i što mu mogu pružiti sve što poželi, jer i sama mislim da nema ništa važnijeg od toga.

Nema komentara:

Objavi komentar