loading...

Ref

mmm

utorak, 28. ožujka 2017.

ISPOVEST: Pervezna kučka




Sve je slučajno počelo. Gradska gužva i problem parking, sneg me je prisilio pa blokiram crveni pezo karavan ostavim broj telefona u autu i izletim na 15min. Nakon pet minuta zvonio mi je telefon, ženski glas mi je se obratio da sam joj blokirao vozilo, izvinjavam se i za dva minuta dolazim na lice mesta a tamo zgodna zena,tridesetak godina sredjeuna crnka u uskim pantalonama i strukiranoj jakni koja je ocrtavala njene velike grudi. Izvini molim te rekao sam širokim osmehom zaista nisam mogao da se parkiram, nema problema rekla je ozbiljno bez ikakvog povoda za flert ali moj ku*ac je se probudio i oseti sam želju za njom. Cistila je sneg sa auta i nije obraćala pažnju na mene. Prišao sam i počeo da joj pomažem oko snega rekavši, moram da se iskupim,kroz polu smesak rece hvala. Sede u auto i ode. Uzmem telefon, zadnji broj i posaljem sms izvini ali čini mi se da ti ne radi pozicija i ako mogu da se iskupim kafom ubalzila bih mi osećaj krivice hehehehe. Nakon par minuta odgovor Sve je uredu, ne hvala udata sam,a i ne pijem kafu.



Odgovorim možda čaj ili nešto drugo. Odgovor uporan si ali ne hvala. Odvezem se do stana,tuš, krevet i razmišljam o njoj, zanosnoj crnki sa prelepim pogledom, usnama, očima i zaspim. Sutra dan odem na isto mesto u gotov isto vreme i vidim njen auto, ugrijah se u hladnom januaru,ocistim sva stakla osim prednjeg gde nacrtam dve kafe i smajl hepi. Nakon dvadesetak minuta čujem stiklu,vidim je kako zanosno ljulja kukovima,sklonim se i posmatram prilazi autu i pogleda moje delo,priblizim se i kažem kroz osmeh dobro veče, na sekund me pogleda nekako vidih da gleda moje bele zube te zadrzah osmeh, ti si!! zaista sam iznenađena, hvala ti. Počeo sam razgovor o čaju i glupostima prihvatila je razgovor, upoznamo se ,dugo mi niko nije pripremio nešto ovako originalno reče, možeš da mi se oduzis pićem gledajući u njene oči koje je vešto krila,znaš kako je ja sam u braku hmmm doduše lošem ali ne bih volela da to radim,izvini reče moram da idem. Uzeh je za revere kaputa i priblizih je sebi blago poljubih njene tople usne i vrhom jezika dotakoh ih na sekund , pogleda me i reče, ne!!brzo sede u auto i ode. Posaljem poruku voleo bih da i sutra pada sneg i smal.

 Odgovor smajl, zaista sam iznenađena. Napišem nadam se prijatno ☺. Kuckali smo se tako petnaestak minuta nije mi davala povoda ali prihvatila samo zezanje i napisah mi ulazim u stan za pet minuta ne piši više molim te do jutra,hvala ti što si pozitivan. Tu noć ku**c mi je hteo da eksplodira, tusirajuci počeo sam da mastam o njoj o njenom poljubcu, grudima, vratu,gu**….. svr*** sam mastajuci o njenoj p**kici.Sutra su nastavljene poruke, muž joj je bio na poslu ali i ona,pisali smo svašta. Pitah je za piće, nema šanse napisah necu da me neko vidi, ok rekoh onda kod mene, vešto mi izbeže odgovor ali dolazi kraj dana, parking hehehehe sacekam je na istom mestu. Kako mi je prilazila uzeh je za ruku i poljubih usnama, jezikom dotakoh njene usne i dobih odgovor od njenog jezika,dotakoše se njezno, stavih ruku na struk i polako krenu prema krupnim grudima rukom,ona završi poljubac , gricnu mi blago usnu i ode.

 Ponovo poruke,sve isto ulazi u stan,sutra nastavak poruka, dolazim na parking nema joj auta,posaljem sms sa upitnikom i tužan smail,odgovor smajl i na drugo mestu sam,nastavljamo poruke par dana i na moje iznenađenje kaže sutra ne radim,dodji na kafu ujutru do mene rekoh, odgovara ujutru u 7h??? Naravno napišem i posaljem adresu. Ujutro pet do sedam zvono,otvaram vrata i vidim nju crnku sa se**i telom i zavodnim pogledom.

Ulazi unutra, zatvara vrata i htede da me poljubi u obraz okrenem glavu u pripojim svoje usne na njene,ljubimo se na hodniku dugo i njezno skidam kaput sa nje a ona zavlaci ruku pod moju majcu i mazi me njom, rukom polako idem od struka ka grudima okrenuvsi dlanove ka sebi prstima doticem grudi joj i osetim njemu bradavicu kako je napupala, skida mi majcu i uvlači me u stan, dolazimo do spavaće sobe. Skidamo se poljubcima i lezemo na krevet, ostale su samo gaćice na njoj,ljubim je polako,clanak noge i poljubcina idem preko kolena i butina prema mackici osetim toplinu njene pickice preko gacica,skidam ih i usnama doticem p****icu, osetim njen drhtaj tela,toplim dahom dotakoh klt**is,cuh aaa..i uze me za glavu i gura u svoju p**ku,počeo sam da je si*am,grizem,lizem sva je mokra i vrela ulazim u vrelu p**ku jezikom dok drhti i govori mmmmm…..tucaj meee,ne želim da napustim ovaku vrelu p*** uhvatim je za gu*ove i nabijem je komplet na moj jezik,pocela je da uzdise ahahah….to sreco…. Stavim joj dva prsta u pi**icu i masiram a jezikom si*am klito*is,drugom rukom mazim stomak krudi,br**avice osjetim da se izvija telom aaaaaa….. aaaaaa….mmmm…rukama mi glavu nabija u pi*ku uvija kukovima osjetim na jeziku vrele sokove njene p**keeee grč i cvilenje mi prijaju,t**am je prstima a vrelim dahom sisam k***oris, grči seee telo postaje vrelo i tesno joj a pica vrela aaaaaaaaaaaa…. Osetim talas org**maaaa svr**vaaaa na moj jeziku sokovi se sljevaju iz vrele p**kice drhti joj telo….poljubcima idem ka stomaku svaki moj poljubac nagradi uzdahom mmmmmmm..

Bra**vicu joj lizem ok me mazi po ramenima, gricnem joj brad*vicu i osetim drhtaj a bra**vicu gura u moja usta prelazim dahim je,ljubim joj vrat i idem do usne skoljke, doticem je dahom mmmmmmm kako mi prijas, reče i poce me ljubiti u usta,spusti se na moje grudi i lize mi grudi, stomak, spusti glavu na moj k**ac i uze gl*vic u usta kao da grize jabuku,nasmija se i reče mmmmmm…..obožavam da si*am k**ac….. Liznu ga iz korena na gore i poče naj bolje pu**nje…. Pogleda me i reče tucaću te ceo dan , biću tvoja kučka zatvori oči i stavi nabreklu kur***u u usta………Nastavak sledeći put ako vam se dopada moja priča……..

Nema komentara:

Objavi komentar