loading...

Ref

mmm

subota, 25. ožujka 2017.

ISPOVEST: U TROJE, CETVERO



Jedan vikend izasli smo van, ja, moj decko i moja prijateljica. Otisli smo na pice, dva, tri i zapili. Ona je zgodna, mrsava cura crne kose, a ja sam malo niza i fino popunjena tamo gdje treba plave kose, ponasanjem smo bile iste ali izgledom dvije suprotnosti. Decko je bio sexy građen i palio se na obadvije. Uglavnom, taj vikend smo se napili i u jednom trenutku u diskoteci mi je prijateljica prisla i na uho mi rekla da je na*aljena. Pogledala sam ju i pocele smo se ljubiti.

Decko je sa strane gledo i to me palilo jer znam da nas zeli obadvije. Rekla sam joj da idemo u njezin stan tamo cemo se zabavit dalje, pristala je. Kad smo dosli u stan bacila me na krevet i pocela strastveno ljubiti. Decko je sjeo kraj nas i samo promatrao, uzivao u pogledu. Izvadio je ku**c i poceo ga navlaciti. Ona mi je vec bila između nogu, ljubila je i sisala moj klit**is i tako me je dobro prstenjacila, prvo 2, pa sa 3 prsta. Svrs**ala sam. Zatim smo pozvali mog decka. Sjeo je između nas. Obje smo se spustile i pocele mu lizati vec tvrdi i na**ekli k**ac. Sisala sam ga i drk**a. Prijateljica mu je si**la ja*a. Svr**o mi je u usta,

prijateljica (Lola inace) me je zažvalila i pokupila mi sp**mu koja je curila niz moja usta. Okrenuli smo se. Ja i Lola smo bili u pozi 69, ja sam bila dole, a moj decko (Tin inace) je zabio svoj tvdi k**ac u Lolu je**vao ju je tako jako da sam se sva na**lila jos vise. Pa je vadio ku**c i turao meni u usta pa opet njoj u mokru i vrelu obrijanu pi**u. Svr**o je u nju. Ahhhhhh njoj je trebalo jojs. Lizala sam ju, prstenjacila, grizla..svr**vala je ko luda. Ah ah ahh.

Tin nas je obadvije tu noc dobro izje**. Svr**vao je malo u jednu malo u drugu. Legao je na leđa, ja sam ga opkoracila i nabijala se na ku**c a Lola mu je sjela na facu poceo ju je lizati i prstenjaciti ah ah tooooo vikala je. Ljubile smo se. Diralee. To ga je palilooo jos vise. Viknuo je sv***vam i osjetila sam topal mlaz u p**ki. Lola se sagnula i polizala svu speruu koja je curila iz moje pi**ke niz noge.. Bila je to dobra noc. Jos par poza smo isprobali. I sad se je**mo svaki dan skoro. Kasnije smo ubacili i jos kednog decka, mog bratica i s*x je postao puno vatreniji i jos bolji. Jer imati 2 k**ca u pi*ki i jedan jezik na njoj je nesto odlicno. Je**mo se kad god stignemo.. ahhh

Nema komentara:

Objavi komentar