loading...

Ref

mmm

subota, 25. ožujka 2017.

ISPOVEST: BIO SAM U DOMU,NISAM IMAO NIKOG.IZADJEM IZ NJEG I JEDNOSTAVNO NEMAM GDJE I ODEM U FRANCUSKU,LEGIJA STRANACA…PROSAO TE OBUKE OD BRAZILA DO SIBIRA,AFRIKA I SVE TO,6 MJESECI I POSTANEM TAJ VOJNIK,UKRATKO LEGALNO PLACEN DA UBIJEM…

2300-9

Bio sam u domu,nisam imao nikog.Izadjem iz njeg i jednostavno nemam gdje i odem u Francusku,Legija stranaca…Prosao te obuke od Brazila do Sibira,Afrika i sve to,6 mjeseci i postanem taj vojnik,ukratko legalno placen da ubijem,obucen da ubijem.



Prodje 5 godina,isteko ugovor,bio sam ranjavan,ako vas rane dobijete drzavljanstvo,uspio sam to…danas evo sjedim u stanu u Parizu,imam penziju sa 40 godina a kroz glavu mi prolazi samo koliko sam ljudi ubio.Bio sam snajperist,svako lice vidio kroz nisan,optiku,pucao da ubijem i za to bio placen…zivot proso nigdje nista nemam sad,samo mi je zao onih koje sam pogadjao a nisu umirali na mjestu jer boli metak.

Nema komentara:

Objavi komentar