loading...

Ref

mmm

utorak, 28. ožujka 2017.

ISPOVEST: Našla sam rešenje da zadovoljim svoju na*aljenu pi*ku...



Boze, kada se samo setim devojackih dana, kada sam sa svojim atraktivnim telom dobijala sve sto sam zelela, sad vec u 40toj imam sterilnog supruga i zelju da spavam sa svakim. Pi*ka mi je usamljena i zeljna debe*og ku*ca zadovoljavam je prstima ali ne osecam zadovoljstvo pa sam jednog letnjeg dana gurala crevo za vodu dok sam zalivala baštu osećaj hladne vode gasio moju na*aljenu pi*ku ali ni to nije bilo dovoljno pa sam počela oblačiti kratke suknje.



 I jednog dana pravda došla na moju stranu pa je svekar shvatio moju požudu za ku*cem, pošto živimo na selu i radimo, pomagala sam svekrvu da istovarimo prikolicu kukuruza, sami svekar i ja izvacujemo kukuruc pomocu levatora… tad se stvorila prilika da izazovem svekara sa svojim telom, uzimala kukuruz dovoljno blizu da unosim svoju gu*z svekaru u facu, on je neprestalno gledao i gledao, sigurno je fantazirao o njoj, nisam imala gaće na sebi jer sam čekala priliku da se suknjica
podigne dovoljno da vidi moju svezu obri*ajnu pi*ku, napokon i to da se desi posle nekog vremena rada pa, osetila sam svekarovu ruku na svom dupetu* samo sam cutala i radila svoj posao… odjednom je ustao i pribio uz mene.

 Znala sam da nemam previše vremena jer smo muža očekivali u svakom trenutku, pa sam krenula da mešam gu*ovima dovoljno da mu se nadi*ne usamljena ki*a, čula sam da skida tregere sa sebe nisam se okretala već sam bila spremna da ga primim…. osetila sam ga na pi*i, bila srećna što ću napokon ostvariti svoje fantazije. Svekar nije gubio vreme znajući da će se muž ubrzo vratiti pa ga je gur*nuo do kraja. Ja sam se istr*ila, kolena raširila trpela bol u kolena uživala posebnim trenucima. Nije trajalo dugo, ali sam bila svesna da ćemo ostati u se*sualnim odnosima tako da mi to davalo nade da nastavim da živim. Od tad zivim srecnim zivotom pored svekara i muža.

Nema komentara:

Objavi komentar