loading...

Ref

mmm

ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – Bila otvorena i zeljna sek*a kao i svaka mlada devojka…



Pre vise od 20 godina, na jedan neobican nacin i na obicnom mestu sam pronasao svoju buducu zenu, bilo je to na 18-tom rodjendanu moga druga, tada sam imao 23 godine,a Nevena 18 iako je izgledala par godina mladja, upoznali smo se tako sto su nju doveli kao poklon za slavljenika, ona je bila otvorena i zeljna se*sa kao i svaka mlada devojka.


Posle ponoci kada je vecina gostiju otisla, Nevena je dosla, po ranijem dogovoru, slavljenik nije znao za taj poklon, ustvari nije znao niko osim dva druga koja su sve to dogovorili, oni su Nevenu znali od ranije…Mlada telom, ali zrelija po godinama od vecine ljudi, Nevena je izgledala sasvim pristojno, jos uvek nedovoljno razvijenog tela u pravu zenu ali videlo se da ce biti lepa i izazovna u svim godinama zivota, duge crne kose, zelenih ociju, lepe male guze i sisica koje su jos bile u razvoju i pokazivale da ce biti velike i bujne. Neznih, punih, roze usana, belog tena, izgledala je zaista lepo, ali oci, njene oci su bile pune neke vatre, neceg tajanstvenog…
Nas je u kuci ostalo sestorica i ona, slavljenik je bio iznenadjen i zahvalan na tako lepom poklonu i odmah poveo Nevenu do fotelje, skinuo pantalone i izvadio svoj ne tako veliki kur*c koji je ona odmah prihvatila u svoja socna usta, lepo ga puseci, polako. Videlo se da ona uziva u tome.Trajalo je neko vreme, kada mu je kur*ina dostigla punu velicinu, podigao je, naguzio preko fotelje, podigao njenu suknjicu ispod koje nije imala gacice i zabio svoju ku*cinu u njenu mladu pic*icu.Skoro svi u glas povikase da, jedino sam ja ostajo tih i nepomican, gledajuci u nju. Svi su mislili da je ona k*rva kojoj su platili da dodje, naravno i ja sam to mislio tada.
Ipak u njenim ocima i pokretima je bilo neceg velicanstvenog.Oko nje se stvarao krug, ja sam i dalje ostao da sedim i da je posmatram kako kleci izmedju njih dok se oni skidaju i vade svoje kur*ine. Nisam ni slutio da cu tu scenu gledati jos mnogo puta u buducnosti sa njom. Svi su stajali oko nje, polako dr*ajuci i cekajuci da im Nevena popusi, sedeo sam i posmatrao je, primetio sam da me je cesto gledala sa blagim osmehom i izazivajucim pogledom i sigurno se pitala zasto i ja ne pridjem.Dok je jednom pusila, dvojici je d*kala i tako ih smenjivala u krug dok im kur*ine nisu postale dovoljno tvrde, a za to nije trebalo puno vremena.


Podigli su je sa poda i skinuli je golu, sada se lepo videlo njeno telo, njene sisice i guza, postavili su je ne fotelju, dvojica su joj rasirila noge i drzali ih tako, a jedan je stao izmedju i poceo silovito da je je*be, stenjala je glasno sa uzivanjem i trudila se da sto vise isturi svoju pic*icu da bi ga sto bolje primila u sebe.Ovi oko nje su joj stavljali ku*ac u usta, d*kala im je, stipali su njene sisice koje su se tresle pod naletima onog koji bi je je*ao, svrsavali su po njenom stomaku, sisama, licu, ustima… Kada su se svi izredjali na njoj u tom polozaju i kada su je isprskali svojom spermom, zurka je bila zavrsena.


Te noci smo postali momak i devojka, nismo bili obican par, ali se u ocima javnosti nista nije moglo naslutiti. Dogovorili smo neka pravila, da izmedju nas nikada ne bude tajni, da nista ne krijemo jedno od drugoga. Da mi kaze kada se j*be sa kim, da mi donosi slike i snimke svojih jeb*cina, da mi prica o njima… Mladi i neiskusni.Tih godina, dok smo bili mladji, Nevena je cesto isla da se j*be sa nekim, klinci ko klinci a i sami smo bili takvi, nismo znali bas najbolje da uzivamo ali vreme i iskustvo ce nas nauciti. Nismo u to vreme eksperimentisali, se*s je bio, pa obican,pusenje, lizanje i je*anje pice…i njeni je*aci, sa kojima je to isto radila.
Kada bi otisla da se j*be sa nekim, ponekad je to bio jedan ili dvojica, ponekad vise likova, javila bi mi da ide u je*acinu, volela je grupni se*s i uvek se vise radovala tome, mada nikad nije odbijala ni pojedinacna druzenja, a kada se vrati kuci, zovne me i isprica kako je bilo, naravno te price u pocetku nisu imale puno detalja, ponekad bi se mi videli posle njenog je*anja i pricala bi mi o tome, dok se mi divlje je*emo… A tek par godina kasnije poceli smo da sirimo nase vidike. Inace to je i dalje bio klinacki, neiskusni se*s.Kada sam napunio 26 godina,a Nevena 21,zaposlio sam se u drugom gradu, iznajmio svoj stan,Nevena je presla da zivi kod mene,ostavili smo svoje porodice i prijatelje i od tada se nismo bukvalno razdvajali i tek tada smo poceli da istrazujemo razne mogucnosti se*sa. Pošalji svoju erotku priči.
(srbijapress)

Nema komentara:

Objavi komentar