loading...

Ref

mmm

nedjelja, 26. ožujka 2017.

ISPOVEST: S*x u bolnici….




Pre 2 godine, dečko mi je imao neku saobraćajnu nesreću, ali na svu sreću, nije bilo strašno. Bio je u bolnici nedelju dana. Pošto je bio sam u sobi, često sam išla da mu pravim društvo da bi mu brže vreme prošlo. Nosila sam mu čiste stvari, hranu, piće, lap top.. 5og dana sam otišla, ulazim u sobu, a moj Marko leži go na krevetu, d**a i gleda p**niće. Kad je čuo vrata skočio je da se pokrije, ali nije stigao. Ulazim, on me gleda i kaže mi “Sreća pa si ti”, samo sam počela da se smejem, jako mi je bila smešna njegova reakcija. Rekao mi je: “Nemoj da se smejes, bolje dođi kod mene, jako mi nedostaje ono što kući svako veče radimo”. Inače, mi se je**mo par puta dnevno, a uveče da ne pričam i on je uvek bio takav, na*aljen i željan se*a. Prišla sam mu, sklonila lap top, pomerila čaršaf i uhvatila kitu. D**ala sam ga, igrala se sa njim, mazila jaja.


Rekao mi je da se skinem, ali nisam htela. Izd**ala sam mu k**ac, svr**o je po meni celoj i rekla da moram ići kući. Videla sam sa je bio ljut. Izašla sam iz sobe, otišla do glavne sestre koja je bila malo vragolasta i ponudila joj koji dinar da me pusti večeras u bolnicu. Prihatila je. Otišla sam kući spremila se, obukla crne tange i crni brus, preko toga uske helanke i majcu. Otišla sam u bolnicu, sestra me pustila i otišla sam pravac kod Marka u sobu. Spavao je. Ušla sam polako, skinula se u brus i tange i upalila svetlo. On se probudio i gledao me začuđeno. Nakon par sekundi se nasmejao i rekao da me želi na ki*i. Prišla sam mu, svukla pižamu počela nadr**vati kitu. Spustila sam usta na ku*ac i počela pu*iti, brzo se digao, a Marko je samo nabijao moju glavu na ku**c. Igrala sam se sa njim, sisala ja*a, lizala gla*ić. Marko me je podigao, povukao mi glavu i počeo ljubiti u usta. Osetila sam strast. Ustao je sa kreveta, stao pored mene, ljubakao mi vrat dok mi je skidao brus i tange. Stavio me je da legnem na krevet, raširio mi noge, počeo lizati bra*avice dok mi je drkap vlažnu pi*u.




Spuštao se polako i zabio se između mojih nogu. Osetila sam hladan jezik na moju pi*u. Lizao ju je celu polako, zatim je ubrzavao tempo praveći kružne pokrete po klitu. Kad je klit nabrekao skroz, kao mali ku**ić, Marko ga je počeo obrađivati. Brzo sam sv**ila. Ustao je i zabio svoju ku***inu u moju mokru i vrelu p**ku, dok su jaja lupkala po g*zi. Palcem je dr*ao moj klit. Želela sam još. Ubrzo sam svr*ila u grčevima. Gurnula sam marka od sebe, seo je na stolicu, a ja sam ga opkoračila i nabila se na njegov ku*ac, naskakala sam na njega, a Marko se samo odizao. Lizao mi je bra*avice, a ja sam sve brze se nabijala na ku**c dok sam osetila njegova puna jaja ns gu***i. Ubrzo je počeo da mi puni pi*u vrelom sp**mom, a ja sam se nabila najjace sto mogu na ki*u.
Jako je uzdisao i trzao se. Sperma je počela da se sliva nazad kad sam ustala. Legli smo oboje na krevet i razgovarali. Stvarno je i meni nedostajalo. Ubrzo se Marko opet digao, a moja pi*a je i dalje bila vla*na. Ovaj put smo se kre*ali u stojećem položaju, onda me je s’ gu** prcao, on na meni.. Svr**o mi je opet u pi**u. Ustala sam, obukla se, poljubila Marka i rekla da moram ići dok ne svane, ali mi nije dao. Ljubio me je i počeo preko tangica i helanki da mi mazi p**u i rekao da mora još da se isprazni. Uhvatila sam njegov ku**c i počela ga pu*iti dok mi je on dr*ao preko odeće. Svr**o mi je u usta, ja sam sve to lepo pokupila do poslednje kapi i progutala, a on je meni iz**kao p**ku. Rekla sam mu da ću mu spremiti iznenađenje kad dođe kući. O tome ćemo sutra.. .

Nema komentara:

Objavi komentar