loading...

Ref

mmm

utorak, 28. veljače 2017.

ISPOVEST: Moja sestra dobila novac od rodbine, porodice za 18. rodjendan pa je tetovirala leptirica na stomaku i za to rekla samo meni….



Moja sestra dobila novac od rodbine, porodice za 18. rodjendan pa je tetovirala leptirica na stomaku i za to rekla samo meni. Kad se istetovirala morala podignuti majicu i spustiti trenericu ja sam video njenu obrijanu mackicu i tog dana imao sam se*ualni odnos sa rodjenom sestrom i uopste se kajem. Sve u svemu hteo bih da ponovimo to jer joj je va*ina uža od svih riba s kojima sam bio. Ima 15 godina.

Definitivno “ulet” koji ću zauvek pamtiti mi se desio na letovanju u Herceg Novom prošle godine. Drugarica i ja idemo iz izlaska ka apartmanu i naletimo na dva momka koji stoje pored neke hamburgerije, jedan od njih dobaci:”Đe ste đevojke? Oli na pljeskavicu?” Originalno, simpatično, presmešno i divno ako ste opsednuti njihovim naglaskom kao što sam ja. 🙂 Smejale smo se do kraja letovanja, i još uvek se prepričava 🙂


Nema komentara:

Objavi komentar