loading...

Ref

mmm

srijeda, 26. travnja 2017.

ISPOVEST – Sviđa mi se otac od moje frendice i juče smo sedele ispred kuće i bio je on, dok sam čačkala po ….





Sviđa mi se otac od moje frendice i juče smo sedele ispred kuće i bio je on, dok sam čačkala po telefonu gledala sam mu u međunožje osetila sam da se vla*im, uzbudila sam se… otišla sam u WC da je obrišem, a onda sam ga srela u hodniku i u prolazu dodirnula sam ga za pe**s primetio da sam nap*ljena zatim sam otišla do kuće da se istuširam obukla sam minić… zatim sam se vratila i na fotelji dok je moja frendica kuvala kafu razvezala sam noge, gledao je i balavio dala sam mu znak i otišla sam u WC, zatim je došao on i svu vlagu sa pi*e je obrisao jezik, drhtala sam kao da me otac tuče prutem ali je bilooooooo mmmmm predobrooo.






Nema komentara:

Objavi komentar